Kommentit (5)

LJ

Koskettava tarina, mielenkiintoinen artikkeli. Hieno nainen ja  hyvin selvinnyt elämässä äidittömyydestä huolimatta. Hatunnostoni! 

Heda

Kiitos tästä kirjoituksesta. Sain siitä paljon lohtua. Omassa lapsuudessani oli myös turvattomuutta. Siihen ei liittynyt väkivaltaa eikä alkoholia, mutta turvattomuutta, yksinäisyyttä ja riittämättömyyttä. Minäkin olen sen seurauksena ylihuolehtivainen äiti, nyt pitäisi jo antaa tilaa esikoiselle kasvaa aikuiseksi, hän on pian 18.

pitkämuistinen

Raisa Cacciatore oli Mehiläisessä lääkärinä noin parikymmentä vuotta sitten, ja Mehiläinen oli työpaikkalääkärinä. Oma äitini kuoli raastavan syöpätaistelun uuvuttamana ja olin aivan riekaleina, loppu ja uupunut valvottuani kuolinvuoteen äärellä. Menin lääkäriin saadakseni apua nukahtamiseen. Olin itkuinen ja aivan loppu. Tämä Raisa oli kylmäkiskoinen, jäätävän inhottava ja kyseli miksi minä olin lääkäriin tullut jos äitini on kuollut. Olen ihmetellyt hänestä tehtyjä ihannoivia kirjoituksia, muistan tuon kohtaamisemme liiankin hyvin. Mutta nyt tajuan että hän ei vielä silloin ollut osannut käsitellä oman äitinsä kuolemaa, ja "kosti" sen asiakkaallen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat