Kommentit (5)

Sari O.

Hei Tero!

Jos on vapaaehtoisesti muslimi niin varmasti huivikin on silloin vapaaehtoisesti päässä. Ainakin kaikki musliminaiset joiden kanssa olen jutellut eivät koe huivia pakkona, moni on sanonut että se on osa identiteettiä.

Minttu Hesasta

Voihan olla, että osa ystävistä katosi kun kääntymys islamiin muutti ajatusmaailman. Tv:stä tuli viime vuonna ohjelma, jossa nuori kaunis suomalainen nainen selitti huivi päässä kuinka kaikki ovat islamin uskossa tasa-arvoisia. Hivenen suututti tuo kommentti kaikkien alistettujen afgaaninaisten puolesta. Tässä kohtaa tietty muslimi sanoo, ettei se sorto johdu uskonnosta vaan kulttuurista. Tosiasiassa kulttuuria ja uskontoa on vaikea erottaa toisistaan muslimivaltiossa.

Itse aina ihmettelen miksi suomalainen nainen suostuu pistämään päälleen tuon kaavun. Arvaan, että suurimmalla osalla "käännynnäisiä" on muslimimies, joka vaatii sen laittamista. Se siitä tasa-arvosta. Allah tuskin pahastuu, jos musliminainen kulkee paljain päin.

Ria Hafren
Seuraa 
Liittynyt17.8.2015

Voi, hitsi! Nämä 4 kommenttia juttuun Safiya:sta käsittelevät HUIVIA ??

Oletteko noin narrow minded (niin kuin englanniksi sanotaan)? Kyse on Paljosta muusta! Yrittäkää funtsia mistä... Minä en nyt jaksa.

Safiya!

Ole oma IHANA Itsesi edelleen! Huivisi on Kaunis!

Halauksin.  Ria

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat