Hei

Nuhnu

Olen 34 -vuotias yh- äiti. Meillä oli joskus perhe siis ihan oikea ei uusiota eikä uusion vierestä. Vaikka tyttären isä asuikin uudessa avioliitossa niinnmeillä oli lapsen isä lähellä lasta kaikki tuntui hyvältä .sen jälkeen alkoikin huoltajuuskiistat lastenhuollon tapaamiset ja kaikki vääristä syistä. V. 2012 muutti kaiken lapsen isä tappoi itsensä alkoi mietintä miksi. Miksi piti tehdä kaikki noin. Eikö olisi voinut ajatella muitakin. Koskaan ei syy selvinnyt. Aletaan pikkuhiljaa rakentamaan uutta kotia. Köyhähän minä ulosotossa on liikaa ainut mitä mknulla on rakkautta antaa lapselleni. Koti pään päällä uusi onni odottamassa nurkan takana rahaa ei ole eikä koskaan varmaan ulosottokaan päästä kynsistään. Silti yritän tyttären vuoksi. Tämä on osa meidän tarinasta. Rakastakaa perhettä älkää keskittykö turhiin vaan vaalikaa jokaista asiaa niistä voinkummuta jossain vaiheessa jotain ihanaaa. Jotain mikä näyttää miksi jaksoit kaiken paskan jota käyt edelleen. Tyttäreni saa hyviä numeroita kavereita on ja on sanavalmis. Välillä tuntuu itsestä et olen huono ihminen mutta kun katsoo tytärtä tietää että jotain on oikein tehnyt :) this is my life välillä pulaa jostain mut yhdessä saa aikaan paljon.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat