Kommentit (6)

ikuisesti yksin

Naisilla on mahdollisuus saada ystäviä ja kumppania mutta jos olet hiukankin ruma mies, kaveriton niin olet yksin loppuelämäsi kuten minä. En ole koskaan edes halannut naista.  Mietin itsemurhaa ainakin parikertaa viikossa.

vissiin minäkin olen mies

Sama tilanne se on meillä rumilla naisilla, ei ole seuraa edes kahville. Ei kelvata normaaleille naisille eikä yhdellekään miehelle. Joten rumat miehet vois lähestyä meitä rumia naisia sen sijaan että valitetaan et naiset on pinnallisia eikä niille kelpaa. Tuntuu että mä en oo nainen ollenkaan kun minä en saa mahdollisuuttakaan näyttää millanen minä oon kun kaikki hylkää jo ulkonäöltä.

Vain kaveri

Olen jäänyt leskeksi puolitoista vuotta sitten. Olin avioliittooni sidottu vuosikymmenet,mieheni piti pihdissään ja minulla ei ollut voimaa lähteä.Nyt sitten yksin jääneenä en osaa lähteä mihinkään ja kuitenkin kaipaan seuraa. Olen ollut vilkas ja seurallinen ihminen aikoinaan,nyt sitten olen "tässä". En kaipaa sänky seuraa enkä uutta aviolittoa,kuitenkin mukavalta tuntuisi kun saisi Teatteri,elokuva ja lenkki seuraa,ihan vain kaveri merkeissä. Onkohan sellaisia miehiä olemassakaan. Näöllä ei ole väliä mutta siistillä pukeutumisella on. Tupakka on pannassa,mutta muutaman viinilaisllisen hyväksyn,itsellenikin joskus viini maistuu.

Näkökulma

Eikö mies voi hankkia miesystäviä? Itselläni ainakin on naisystäviä (olen siis nainen) jolloin ulkonäkö on tois sijaisempi asia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat