Kommentit (1)

Ria Hafren
Seuraa 
Liittynyt17.8.2015

OI, miten ihanaa lukea heistä. Kyyneleet vain valuvat. Luin heistä KK:ssa. En muista kaikkia heitä. Kirjoitit vain Oskusta ja Aleksista. Miten ne muut? Haluaisin ilahduttaa heitä!

Minä olin ollut yksnäinen useita vuosia. En niinku Kokonaan Yksinäinen. Minun tarvitseekin saada olla yksin 60%:sti. Mutta se 40% kaipasi Ystävää, jonka kanssa käydä leffoissa, taidenäyttelyissä, kirppiksillä, retkillä... Ja, jonka kanssa keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. Löysin sellaisen ET-Ystävä-haun kautta viime vuoden elokuussa. Vain yksi vastasi. Hän on nykyisin Paras Ystäväni :0)!

Jos alkaisin luettelemaan mitä kaikkea olemme tehneet yhdessä, tästä viestistä tulisi kilometrin pituinen.

Eilen sain kaksi hyvää ystävää lisää. Kutsuin kaksi nuorta naapuripoikaa luokseni syömään. Olimme tutustuneet aiemmin jonkin verran parvekkeillamme, rapussa ja pihatalkoilla. Nämä kaksi 29 v. ja 32 v. kaveria ovat aivan Ihania. Toinen on Saksasta, toinen Sveitsistä. Olleet Suomessa 6 v. Että meillä oli hauskaa. Sanoivat, että he kutsuvat minut seuraavaksi syömään saksalaista ja sveitsiläistä ruokaa :0)!

Täytyy Uskaltaa luoda Ystävyyssuhteita. En minä vuosi sitten olisi uskaltanut/kehdannut kutsua noita poikia luokseni syömään. Olin hermostunutkin ennen heidän tuloaan. Mutta: Sain 2 uutta Ihanaa Ystävää :0)!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat