Sivut

Kommentit (16)

Enkeleille ♥

Lämpimät halaukset teille,Alena,Alex ja,kaikki läheiset.Minun veljeni koki saman kohtalon Mikaelin kanssa,,11 vuotiaana menehtyi.Vanhempieni suru tuntui varmaan juuri samalta kaikkine muotoineen,kuin sinun Alena.Kiitos että olet jakanut tämän tarinan.

Enkelin apulainen

Enkeleitä matkallesi,
rakas ystävä.
Lohdutus on lähelläsi,
aivan vierellä.
Siunausta askeliisi,
missä kuljetkin.
Koskettakoon lempeästi
siipi enkelin.

tyttö1999161

;( niin surullinen kertomus. Minä olin kuolla 15 vuotiaana happomyrkytykseen samana päivänä kun sairastuin diabetekseen. Sairastuin jouluaattona 2014. En ollut tajuton, mutta melkein. Ruumiinlämpöni oli alimmillaan 31 ja verensokeri 29.9. Olen nyt 16 vuotias ja diabeetikkona 10 kuukautta. Sairaalasta kotiin päästyäni äiti sanoi pikkuveljelleni, että "kuvittele, olit menettää siskon!"

Vierailija

Näin pienen pojan äitinä itkin alusta loppuun. Toivon kaikkea hyvää teidän perheelle ja paljon voimia jatkossakin. Olen menettänyt vuosia sitten minulle läheisen ihmisen (5 vuotta kestäneelle sairaudelle) ja joskus ikävä nostaa edelleen päätään. Olen saanut voimaa ihanista muistoista ja siitä, että tapaan häntä joskus unissani ja hän on jälleen hyvinvoiva ja onnellinen. Vaikken mistään kohtaa uskovainen olekaan, niin uskon, että jollain tasolla edesmenneet rakkaamme kulkevat edelleen vierellämme.

pienenpojan äiti

Itkien kertomustasi lukien, olen koittanut miettiä miten vahva olet jaksanut olla! Lapset ovat vanhemmilleen rakkainta elämässä ja heitä suojelee vaikka viimeiseen hengen vetoon. Voimia sinulle ja perheellesi <3 ihan syndäntä särkee puolestanne :'( mutta kauniit muistot ihanasta pojastanne säilyvät sydämmissä <3

Päivi45

Koskettava juttu, liikutuin syvästi. Elämän onnet ja elämän surut ovat suurimmillaan niin isoja. Paljon kaikkea hyvää Alenan ja Alexin elämään, valaiskoon muisto Mikaelista ja rakkaus häneen aina perheen elämää!

Vierailija

Tunnen tuskasi, kuljen polkuasi. Sylissäni tytär, syöpälapsi. 1,5 viikon kuluttua mri, joka kertoo, auttavatko nämäkään sytostaatit. Muuta meillä ei enää ole, tyttö on vasta 5 kk. Ei sädehoitoa, leikkaus mahdoton.

Vierailija

Lapsesi on Taivaan kodissa Sinua odottamassa. Taivaan Isä Sinua viiltävän kipeässä ikävässäsi lohduttakoon ja antakoon apunsa ja hellyytensä Sinua hoivata! ❤️

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat