Kommentit (11)

Vierailija

hoitsu kirjoitti:
Työpaikkakiusaaminen on erittäin yleistä hoito-alalla jossa on paljon naisia töissä, naiset on oikeita sairaita susia!
olen huomannut

soster

Entinen lähiesimieheni  - jatkaakseen pitkään harjoittamaansa työpaikkakiusaamista -lähetti palkanlaskentaan minun nimissäni tekemänsä hakemuksen, jossa muka pyydän jo pidetyn vuosilomani perumista.   

Palkanlaskenta, työpaikkakiusaajan käsikassarana toimien, lähetti minulle laskun ansaituista ja pidetyistä vuosilomapäivistäni.   :O

Vuosilomapäivät oli ansaittu normaalisti, ja säästöön olisi pitänyt jäädä vielä 10 vuosilomapäivää. 

Kiistin laskun, ja sitä sitten selvitellään vieläkin.  Käsikassaran (palkanlaskenta) ei pidä mitenkään outona, että toisen henkilön nimissä tehdään hakemuksia.  

Ehkä se ei olekaan tämän ent. lähiesimiehen kanssa?

Aikaisemmin tämä ent. lähiesimies jätti (myös perusteetta) maksamatta 12 työpäivää  - ja asian tultua ilmi, huusi kurkku suorana - sekä kielsi ottamasta yhteyttä luottamusmieheen tai palkanlaskentaan. 

Metallimies

En ole enää työelämässä, mutta aikanaan työpaikalla oli kiusaaja. Esimies, esimiehenesimies sekä pääluottamusmies olivat samassa veneessä. Ei ketään kehen luottaa. Hakeuduin toiselle osastolle ja elämä normalisoitui.
Nyt kaikki eläkkeellä, paitsi kiusaaja työttömänä.
Semmoinen se.

Vierailija

hoitsu kirjoitti:
Työpaikkakiusaaminen on erittäin yleistä hoito-alalla jossa on paljon naisia töissä, naiset on oikeita sairaita susia!

Tutkimuksen mukaan kiusaajat ovat ihan yhtä usein miehiä kuin naisia. Sen sijaan naiset ovat miehiä useammin kiusaamisen kohteita.

Olen ollut naisvaltaisissa työpaikoissa, joissa on ongelmia, sekä niissä joissa on hyvä yhteishenki. Ei se ole sukupuolesta kiinni.

Se sen sijaan on, että naiset arvostelee toisiaan, eivätkä pidä omiensa puolta, sekä levittävät mielikuvaa, että naisissa on se ongelma. Miehet eivät sellaista karhunpalvelusta toisille tekisi.

Minusta tämä toisten naisten panettelu on enemmän osa ongelmaa, kuin edes yritys ratkaista sitä. Toivottavasti seuraava sukupolvi on fiksumpi.

Vierailija

Pojat kiusaavatv koulussa ja lapsuudessa luvan kanssa ja asialle nauretaan. Suomessa

Näin kiusatuista tulee katkeria jotka sisäistävät hierarkian ja alkavat nokkia toisiaan.

Mutta miehet kiusaavat yhtä lailla.

Sinkkosen toivoisin miettivän haluaisiko oman lapsensa kärsivän väkivaltaa tai hakkaamista neljän seinän sisällä. Kolmasosa naisista kärsii.

Poikia ei kasvateta. Etuoikeutettu asema urheilijoilla synnyttää väkivaltaa ja kiusaamista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat