Kommentit (6)

mun mummoni

Aina täytyy olla puhtaat ja ehjät alusvaatteet päällä, kun ei voi tietää, jos vaikka yllättäen joutuu lääkäriin mennä. Vanhoja alusvaatteita ei saa alkaa säilyttämään komeron perukoilla ei edes varalle. Ei vaikka mikä köyhyys olisi.

Vierailija

Kovat elämänkoulut käyneeltä mummoltani opin sinnikkyyttä, jonka ansiosta olen lie itsekin vielä hengissä. Toiselta mummoltani (ilmavalvontalotta) periytyi arvostus isänmaata kohtaan. Molemmat isovanhempani opettivat luottamusta Jumalaan.

Essi

Omalta mummiltani, joka on tällä hetkellä virkeä 91 vuotias, opin että pienistä asioista löytyy ilon ja onnen aiheita. Joka kevät me istutaan puutarhassa kukkivien omenapuiden aikaan ja vain ihaillaan niitä, niin ja otetaan pienet likööri pikarilliset.

Ani

Minun HeinolanMummoni soitti aikoinaan luokseen oppimaan läskisoosinteon, kuulemma hänen miniästään ei ollut siihen oppiin ja on sitten joku joka osaa kun hänestä aika jättää:)

Edelleen taidan olla suvussa ja ystäväpiirissä ainoa joka sen taidon taitaa, minulla on vaan kovin vähän nykyään kavereita nauttimassa tätä herkkua, tässä trendi-ruoka-hapatuksen kulta-aikana!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat