Kommentit (3)

Uneton Helsingissä

Kokeilkaa neuvoja! Uskon, että monille ne voivat toimiakin.

Minulle eivät ole. Minulla on jo n. 10 vuotta ollut se ongelma, että nukahdan viidessä minuutissa (luettuani pari sivua kirjaa sängyssä). Sitten herään 2-3 tunnin kuluttua. Useimmiten painajaisuneen.  Monta vuotta tuo tuntui saa**lin pahalta. Nykyään suhtaudun siihen positiivisesti. Kesällä oli ihanaa, kun menin parvekkeelle tupakalle. Oli jo valoisaa. Linnut visersivät ja lauloivat. Nyt syksyllä on pimeää, mutta talojemme välisellä pihalla voi vilistää 3-4 pupua. Ja on Ihanan Hiljasta :0)!

Yleensä olen hereillä n. 2 tuntia. Luen paperilehtiä (eniten tykkään lukea KK:ta :0). Surffailen netissä. Syön 3 palaa suklaata tai joitakin paloja juustoa. Nukahdan noiden jälkeen helposti uudestaan. Syvään unettomaan uneen...

Kello on nyt 05:18. Heräsin 2 tuntia sitten. Nyt tutimaan... :0).

Sari Kristiina
Seuraa 
Liittynyt30.8.2015

Nimenomaa asian hyväksyminen helpottaa elämänlaatua :). Itsekin olen unettomuudesta kärsinyt pitkät ajat. Olen tullut tulokseen, että se on sisäänrakennettu juttu, ja unettomuuden kanssa pitää elää. Tosin tämä on muutenkin jo helpottanut ajan myötä ja unen tarve on vähentynyt. 

Mutta kannattaa toki kokeilla kaikki keinot, kunhan ei stressaa niistä.

kolmas kerta

Olen selkeästi yövirkku. Yön hiljaisuus, valot ja varjot. Ne ovat päivän meteliä ja vilinää ihanampia. Täysikuu. Aah! Olen lähellä Universumia, tuttua ja turvallista. Sieltä olemme tulleet ja sinne palaamme. Entäs, kun toinen puoliso on aamuvirkku? Uuden vuoden yönä itse kuuntelet kuorsausta ja katselet räiskyviä raketteja ikkunasta. Onneksi nyt eläkkeellä saa lopultakin elää. Työt pitäisi muutenkin sovittaa rytmien mukaan. Sitä ei ole huomioitu. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat