Kommentit (6)

Vierailija

Kylläpäs on taas väkisin väännetty... selvästi naisille tehty lista! Mitäs jos hotellin kuvaamisen sijaan käyttäisin sitä kartaa joka siinä puhelimessa on? 

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Hei Vierailija, miten niin naisille tehty lista? Ovatko naiset mielestäsi jotenkin avuttomampia kuin miehet? Ulkomailla netin käyttäminen tulee helposti erittäin kalliiksi, joten itse ainakin vältän kännykän karttasovelluksen käyttämistä. Se kun minun luurissani toimii netissä.

Eija-Riitta

Pari päivää sitten netistä lentoa varatessa en saanut paljain silmin selvää luottokortin turvaluvusta. Se oli osin himmentynyt pois. Tilanteen pelasti kännykän kamera, jolla otin suurentavan lähikuvan. 

Kuvaan kännykällä varmuuden vuoksi kaikki lomakkeet, jotka lähetän postissa. Samoin kuitit kirjanpitoa varten. 

Kirsin kirjanurkka -blogi

Kun omistaa ihan varteenotettavan kirjahyllyn täynnä kirjoja ja hankkii kirjoja mistä tahanssa aina kun voi, kuten kirjamessuilta tai kirpputoreilta ja antikvariaateista, vaanii alituisesti vaara, että ostaa jo lukemansa tai ainakin ostamansa kirjan. Millään ei voi muistaa kaikkia, mitä hyllyssä on! Apuna on ainakin keskeisten kokoelman kohtien valokuvat kännykässä! Testattu viimeksi Helsingin kirjamessuilla!

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Taas yksi hyvä idea! Minä olen ottanut kännykällä kuvan kodin langattoman verkon salasanasta, jota on mahdoton opetella ulkoa. Enää ei tarvitse vieraiden nettikäytön takia tihrustaa sitä reitittimen pohjasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat