Kommentit (7)

Windy61

Tsemppiä Noora! Olen nähnyt jonkin telkkariohjelman parin vuoden sisällä, jossa Nooraa haastateltiin ja mm. naurujooga tuli esille - vaikutti jo sekin :)

vammaisaktivisti

Tiedoksi toimittajalle, että Suomessa ei ole "vammaiseläkettä". On vain työkyvyttömyyseläke tai kansaneläke, joita kaikkia hallitus entisestään leikkaa ja ne satuttavat kaikista eniten vammaisia. Onneksi ei Nooraa, joka pärjää omillaan. :) 90% vammaisista ei pärjää.

miikula

Olipas ihana juttu! Itse asiassa olen yksi niistä äideistä joka meni lukkoon kun viisivuotias poikani näki Nooran ja oli tietysti heti täynnä kysymyksiä. Noora hoiti tilanteen hienosti. Mietin vain itse sitä miten rasittavaa täytyy olla kun on jaksettava aina selittää ulkopuolisille vaikka kesken kaverin kanssa kahvittelun. Minut on kasvatettu siten, että muita ihmisiä ei saa vaivata ja poikani tungettelevuus vaivaannutti. Tähän kohtaamiseen on palattu nyt melkein seitsenvuotiaan pojan kanssa useasti ja on sen avulla yhdessä pohdittu ihmisen erilaisuutta ja samaan aikaan samanlaisuutta. Niin että kiitos vielä Nooralle, että jaksoit vastailla kysymyksiin!

mummo Lapista

Nooralla oikea asenne elämään ja hyvä esimerkki päättäväisyydestä- ei helpolla periksi antava.

Kaikkea hyvää Nooralle

Matteus

Muuten hyvä juttu, mutta toimittajalla ovat menneet smoothie ja pirtelö sekaisin, ne eivät ole sama asia. Pirtelö tehdään maidosta, jäätelöstä ja marjoista tai heselmistä tms.

Erityisen äiti

Mahtavaa Noora! Ihan kadehdin sinun elämänasennettasi ja intoasi uusiin asioihin ja elämän tarjoamiin haasteisiin. Osaisinpa itsekin ajatella yhtä posiivisesti. Kaikkea hyvää myös jatkossa sinulle!

Puhevammaiseläkeläinen

Juu, ja leivän päälle laitetaan useimmiten oikeasti margariinia eikä voita, vaikka sitä on tapana kutsua voiksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat