Hukkasitko taas avaimesi? Saatat olla vähän nero

klo 12:02 | 24.6.2017
Hajamielisen aivot toimivat täydellä teholla, eivät muita hitaammin.Lue koko juttu
Hajamielisen aivot toimivat täydellä teholla, eivät muita hitaammin.Lue koko juttu
Ladataan...
Ihan mahtavaa! Olen nero!
<kiitos! Viimeinkin joku on yhdistänyt kaksi persoonani piirrettä järkevästi käsitettäväksi kokonaisuudeksi :D
Juu, tälle löytyykin nimi- nimittäin ADD. Times-lehden artikkelissa sitä kyllä sanotaan (lyhyesti, mutta löytyy), ois kiva nähdä että tämäkin sivu ottaisi sen huomioon. Tällaiselle tarvitaan lisää huomiota, eikä vähemmän- tällaisen vuoksi ihmiset vähentää ADD:n tärkeyttä ja vaikeuksia. "Vai että luulet että sulla on ADD? Mutta hyvä juttu sekin, sinähän olet nero, äläs nyt valita siitä ettet pysty olemaan normaalisti toimiva henkilö... olisitpa iloinen!" Vähän huomaavaisuutta nyt hei.
Tunnistan itseni tästä. Olen niin monessa liemessä mukana. Helppohan se on puhua, joka vaan tekee työnsä ja sen jälkeen istuu terassilla juomassa kaljaa loppuillan.
Muuten hyvä, mutta siihen etsimiseen kuluu aina niin törkeästi aikaa
Etsiessäsi ehdit ajatella ja keksiä monenmoista.
Hei Vierailija, todellakin, hauskasti ajateltu! Etsiessä luovat ihmiset todellakin varmaan miettivät jo kaikenlaista ihan muuta. :-)
Loppuiko minun nerouteni siihen, kun keksin, miten avaimet eivät enää huku :D Kun olen avannut ulko-oven, astunut sisään ja sulkenut oven takanani, ripustan _heti_ vielä kädessäni olevat avaimet ovenkahvaan. Nykyisin ne tarttuvat väistämättä käteen, kun taas avaan ulko-oven :D Aiemmin avaimia sai todella etsiä pitkin huushollia ennen lähtöä :(
ihana olla nero mutta kun elämä on niin vaikeaa eikä siitä neroudesta ole toistaiseksi ollut mitään hyötyä
Määrittele asioiden tärkeysjärjestys.
Hieno artikkeli!