Kommentit (10)

Tumali
Seuraa 
Liittynyt14.11.2015

Ompa hienot lahjat,vaikkei kylpylälomaa voittaisikaan.Kiva käydä täällä tekemässä näitä haasteita,olen joulu-ihminen heti lokakuusta alkaen ja teen lahjoista kortteihin asti aika paljon itse. Harmi vaan kun en pysty nykyisin enää neulomaan.Ihanaa joulun odotusta kaikille joulua rakastaville ihmisille.Klögikuva tulee sitten myöhemmin,kun nyt ei ole vielä otettu kuvaa.

Jaettu Ilo

Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut osallistua kilpailuihin, mutta ei ole kameraa käytössä, mitä tehdään ?

Ikävä kuulla, toivottavasti joulupukki tuo kameran. Ihmettelen kommentillesi miinustaneita, onko toisten köyhyys joillekin aihe miinustaa ? Seteliselkärankaiset.

hkk

Minä vihaan joulua ylitse kaiken. Joulu on tekopirteää ja tekoiloista tekopyhyyttä. Tuota oksetusta pursuaa joka tuutista ja kaikkialta niin että pahaa tekee, suuttumus kasvaa päivä päivältä, kunnes aattona se saavuttaa suorastaan infernaaliset mitat. Ihmiset "koristelevat" talonsa mauttomilla jouluvaloilla ja raahaavat kuusen olohuoneeseen, johon ripustellaan mautonta bling blingiä. Jouluruoka laatikoineen on kuvottavaa. Onneksi tämä painajainen alkaa tältä vuodelta olemaan tässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat