Kommentit (2)

Lähde liikkeelle

Matti, kuvaat yksinäistä elämääsi kuin puhuisit minun nuoruudestani.

Muistan, miten parikymppisenä ajattelin, etten ollut koskettanut yhtään ainoaa ihmistä vuosikausiin muuta kuin ruuhkaratikassa vahingossa. Minulla ei ollut koskaan ollut tyttöystävää eikä edes naispuolista ystävää. Olin yksinäinen ja sisimpäni oli kuin jäätynyt tai kivettynyt. Suurin piirtein sinun ikäisenäsi en uskaltanut enää edes unelmoida tyttöystävästä tai vaimosta. Koko minäkuvani oli vääristynyt enkä oikein vieläkään - vaikka tilanne on nyt aivan toinen - osaa uskoa, että joku voisi minusta oikeasti välittää.

Taisin olla 23-vuotias, kun viimein uskaltauduin juttelemaan kauniin tytön kanssa. Istuimme ja juttelimme koko yön. Omaksikin hämmästyksekseni huomasin olevani puhelias ja itse asiassa aivan hyvä seuramies. Vaikka jännitin aloitteen tekemistä juttelua pidemmälle, kaikki lopulta eteni kuin itsestään. Se yö, juttelut ja sielujen sympatia mursi jään ja muutamassa viikossa mestä tuli pari. Tilanteestani johtuen olin luonnollisesti heti vakavissani. Nyt olemme olleet naimisissa jo yli 30 vuotta.

Minun nuoruudessani ei ollut kaikkia nykyajan välineitä. Lähde, Matti, liikkeelle - jos et konkreettisesti - niin somen maailmaan tai deittipalstoille. Pääset tutustumaan ikäisiisi naisiin. Heitä kyllä on. Rohkeasti liikkeelle aluksi vaikka nimimerkin suojasta. Huomaat kyllä pian, että se sinulta luonnistuu.

Mitä sinulla on menetettävää, jos lähdet liikkeelle ja tartut tilaisuuteen, kun sellainen tulee. Enemmän menetät joka tapauksessa, jos et lähde liikkeelle. Takaan, että kun otat ensimmäisen askelen, se kantaa sinut!

Chocolate and sparkles
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Hei Matti,

maailma on täynnä sinulle sopivia tyttöjä jotka odottavat löytämistäsi! Se ensimmäinen askel vaan on niin pitkä.. ja olet siitä jo aika ison osan ottanutkin kun olet asiaa mietiskellyt.
Nykyään deittiohjelmat ja kaikki muukin antaa sellaista viestiä että ihmisen pitää olla tietynlainen. No ei pidä! Ei sieltä Paratiisihotellista unelmakumppania löydy kellekään.

Niin se vaan on että se itsensä alttiiksi laittaminen on kuin hyppäisi vuorelta. Yhtä pelottavaa. Mutta arvaa mitä: paras laskuvarjo on elämä. Kyllä se kantaa.

Toisen pyytäminen treffeille, saatika ensisuudelmat ja erityisesti seksi on kaikille ihan yhtä jännää, älä siis huoli siitä että jännitys pilaa tunnelman. Jos päädyt pyytämään jotain kivaa tyttöä ulos niin eihän sun tarvitse pyytää treffeille. Pyydä vaikka kävelylle! Me kivat tytöt (heh) tykätään paljon enemmän rennoista kävelytreffeistä kuin väkisin viritellyistä ravintolaillallisista joilla ei tiedä mistä puhua. Kävelyt, elokuva, pizza, lenkki, yhteiset liikuntaharrastukset.. tuollainen rento ja vaivaton on paljon kivempaa erityisesti ensitreffeiksi.

Tsemppiä treffeille! Olen varma että niitä tulee ja että niistä tulee vielä jotain isompaakin sulle. :) Rohkeutta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat