Kommentit (11)

Ria Hafren
Seuraa 
Liittynyt17.8.2015

Mirjamin kuvailema mies kuulostaa ihan veljeltäni! Hän kertoi vaikka mitä tarinoita naisille. Eräs nuori nainenkin uskoi täysin, kun veljeni kertoi, että hänellä on huvila Bahamalla, jota palvelijat hoitavat. Olin paikan päällä.

Läheisilleen ja kaikille muillekin hän väitti, että hänellä on syöpä. Ei ollut!

Mutta lopuksi hän teki itsemurhan...

Vierailija

Mirjam, hienoa, että uskalsit tulla ulos asiasta ihan omilla kasvoillasi. Miehesi oli pateettinen valehtelija, minullakin siitä kokemusta - minun mieheni syöpäpesäke löytyi Herttoniemestä :) Jatka elämää ! Aina on aikaa. 

Vierailija

Mirjam!

Miten saisin sinuun yhteyttä,koska olen alkanut kirjoittamaan tositarinoihin perustuvaa kirjaa. Olen myös itse elänyt "auervaaran" kanssa ja elämäni tuhoutui täysin:

T: Minna

Sivusta seurannut

Entisen työkaverin miesystävä satuili myös syövästä. Muistan, kuinka lohdutin työkaveriani hänen itkiessään. Työkaveri myös irtisanoi asuntonsa yhteen muuttoa varten. Mies lupasi hoitaa vuokrasopimuksen ja muut. Ystäväni valmisteli muuttoa, joka sitten yllättäen tietenkin peruuntui. Onneksi ystäväni sai oman vuokrasopimuksensa takaisin.

Suhde loppui vasta sitten, kun miehen puhelimeen vastasi tämän kihlattu, josta ystävälläni ei ollut aavistustakaan.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Vierailija kirjoitti:
Mirjam!

Miten saisin sinuun yhteyttä,koska olen alkanut kirjoittamaan tositarinoihin perustuvaa kirjaa. Olen myös itse elänyt "auervaaran" kanssa ja elämäni tuhoutui täysin:

T: Minna

Hei Minna! Lähettäisitkö minulle sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, niin voin välittää kysymyksesi Mirjamille. Osoitteeni on arja.kuittinen@sanoma.com. Kiitos!

Ansu2

Laskin vuosi sitten päättämäni avioliiton maksaneen minulle ainakin 150 000 €. Luotin rahan ja kiinteistöjen kanssa työtä tehneen mieheni kykyyn hoitaa nuo osat yhteisestä elämästämme. Koitan päästä ajajtuksesta, että "tyhmyydestä sakotetaan" - hankalaa on armahtaa itsensä.

Vierailija

Kamalaa, mitä voi ihminen toiselle tehdä. Ihmettelen kuitenkin, miten sairaalasta on annettu tieto että potilasta ei ole hoidettu siellä. Sehän tarkoittaa automaattisesti, että jos sanovat etteivät voi tietoa antaa, että kyseltyä henkilöä hoidetaan siellä. Tässä on varmaan virhe tapahtunut mutta olen kirjoituksen päähenkilön puolesta tyytyväinen että on saanut tiedot.

Vierailija

Luulen että sellaisen ihmisen, joka on jo lapsena tullut enemmän tai vähemmän kaltoinkohdelluksi, on vaikeinta "nähdä" ja tunnistaa sitä, etttä joku käyttää häntä hyväkseen. Sen tajuaminen ja myöntäminen on niin traumaattista. Siksi pääsee tapahtmaan tällaisia trakedioita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat