Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Aikoinaan, kun menimme edesmenneen mieheni kanssa salaa naimisiin,niin ilmoitimme tapahtumasta ystäville glögikahvittelun merkeissä.Joka vuosi sen jälkeen jatkoimme perinnettä kerätä lähimmät ystävät yhteen ennen h-hetken tohinoita.Tänä vuonna on 6. kerta ja tupa täynnä aikuisia ja lapsia,kuumuutta,naurua, höpöttelyä,kahvia,glögiä,herkkuja,lahjojen vaihtoa...Joulu ja Ystävät.

Tuiskusydän

Halusin keventää kolmatta lastaan, liki viimeisillään odottavan ystävän joulua, tekemällä yhdessä ammattisiivoojan kanssa heille joulusiivouksen. Kun hän tuli töistä kotiin, odotti puhdas ja raikas koti; saunasetin kera.

Joulumieli

Ostin lähikaupasta 100€ lahjakortin ja vien sen joulun alla vähävaraisen perheen postilaatikkoon. Suokoon se heille hyvää joulumieltä saamatta tietää, kuka antaja on!

hyväntahdon joulupukki

Joulumieltä !

Olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja käynyt jo kuutena vuotena paikkakuntani päiväkodissa joulupukkina, noin viikkoa ennen joulua. Koko päiväkodin henkilokunta ja lapset on iloissaan. Tämä " perinne" minun kohdalla alkoi opiskeluaikani ideasta olla pukkina jolle ei tarvitse maksaa mitään---->näin iloinen mieli minulle ja lapsille! Lisäksi pukki pistäytyy terveyskeskuksen vuodeosastolla ja palvelutaloissa, ikäihmisiä piristämässsä. Tämä pukki ei jaa lahjoja vaan vie joulun ilosanomaa-ja odotusta. 

Käyttäjä1846
Seuraa 
Liittynyt26.11.2015

Joulumieltä kohottaa, kun saa tarjota perheelle joulun, leipoa, valmistaa etukäteen herkkuja ja kattaa kauniisti joulupöytä. Lahjoja teen paljon myös itse. Se yhdessä vietetty tunnelmallinen aatto on sitä hyvää joulumieltä lähimmille. Pienemmille lapsille on järjestetty joulupukki, onhan se jännittävä hetki lapsille. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat