Uskomaton kikka! Suolasta syntyy helposti huurteinen tuikkulyhty, joka näyttää aivan jäältä mutta ei sula

Uskoisitko, että tämä jäälyhty on tehty suolasta?

Et usko silmiäsi! Tämä hurmaava huurretuikku syntyy parista ruokalusikallisesta merisuolaa ja tilkasta vettä. Se näyttää jäältä, muttei sula.Lue koko juttu

Uskomaton kikka! Suolasta syntyy helposti huurteinen tuikkulyhty, joka näyttää aivan jäältä mutta ei sula

Kommentit (7)

Vierailija

Kaunis, mutta ei todellakaan kovin paloturvallinen ☹️ Liian monta tulipaloa on näistä tuikuista lähtenyt. Palokassa paloi uusi senioritalo parvekkeella poltetusta lyhdystä, joten tunnelma ei voita elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Led kynttilä siis sellainen iso on turvallinen eikä eritä vaarallisia pienhiukkasia. Itse suosin näitä. Ovat aidon pöytäkynttilänoloisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Led kynttilä siis sellainen iso on turvallinen eikä eritä vaarallisia pienhiukkasia. Itse suosin näitä. Ovat aidon pöytäkynttilänoloisia.

Niit on myös pikiä kruunukynttilöitä, itse ole niitä käyttänyt kun tein ikkunoihin pyöreät vanteet, joihin kiedoin kuusenkoriste lankaa ja käpyjä ym. rompetta. 

Niitä on eriväriä 'liekkejä' niistä oranniin vivahtavista en pidä, mutta ne aidomman näköiset on upeita.

Vierailija

Tässä taas pala minun elämääni.Terveystalon Elias Scheinin mikä sai teidät perumaan lausuntonne- 7.1.2021 totesitte minun olevan myrkytystilassa, joka tuotettiin Suoramarkkinointi Megassa. Lähetitte minut Haartmanin sairaalaan lisätutkimuksiin ja olitte vahvasti sitä mieltä , että olen myrkytystilassa peruitte silti lausuntonne poliisitutkinnassa. MINKÄ SUURUINEN LAHJUSSUMMA sai teidät perumaan lausuntonne. Oletteko tekin Scheinin insestilasten murhaaja. Olkoonkin, että olen tänäpäivänä keski ikäinen. Kävin vastaanotollanne vielä nimellä Mikko Friman 18.03.2021 alkaen olen ollut nimeltäni väestöreksiterissä Jukka Friman. Minua yritetään murhata muunmuassa siksi, että jouduin lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Kuulutteko tekin Elias Scheinin tähän uskontoon tai mikä lie kulttuuriryhhmään, joka tällaisia murhia tekee ihmisille jotka ovat tulleet lapsina seksuaalisesti hyväksikäytetyiksi. Vai oletteko Venäläinen. Olen kuullut pedofilian uhrien murhaamisen kuuluvan myös Venäläiseen kulttuuriin. Millaiset lahjukset Suoramarkkinointi Mega maksoi teille, että peruitte lausuntonne. Myrkytysyrityshän tapahtui Suoramarkkinointi megan tiloissa. Liittyykö tällaiseen kuvioon myös Kirkkonummelaisrouva Yasmin Löflund.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat