Jouluhaaste 12: Mitä jouluruokaa inhoat?

klo 10:00 | 12.12.2015
Kerro, mitä jouluruokaa inhoat ja miksi. Osallistut KK:n kahdenteentoista jouluhaasteeseen.Lue koko juttu
Kerro, mitä jouluruokaa inhoat ja miksi. Osallistut KK:n kahdenteentoista jouluhaasteeseen.Lue koko juttu
Ladataan...
Sivut
Lipeäkala, haju paha, kala mauton.
lanttu- ja perunalaatikkoja, aivan liian erikoisia ei-suomalaisia juuria omaavalle
En rakasta oikeastaan mitään jouluruokia siksipä emme niitä syökkään
(ja siksikin että mieheni ei syö lihaa). Toki jos jossain niitä tarjoillaan, maistan tietenkin mutta koskaan en koske silleihin tai rosoliin. Sillien limaisen liukas olemus tökkii ja pahasti...Rosolissa taas punajuuri ei ole mieleen.
lipeäkalaa
Lanttulaatikkoa! Yök, niin pahaa! Graavilohi ja muut raa'at kalat menee myös samaan kastiin.
Lipeäkala ja maksalaatikko...
Lipeäkala. Olen itse asiassa sen suhteen niin lapsellinen, etten voi maistaakaan, haju tekee pahaa jo rittämiin
Porkkanalaatikko. Siinä mättää kaikki: maku, koostumus ja haju.
Joidenkin sukulaisten joulpöytään kuuluu maksalaatikko. En pidä siitä yhtään, enkä ainakaan joulupöydässä ota edes pientä murusta lautaselle.
Tähän on helppo vastata, en kertakaikkiaan mitään :)
Maksalootaa! Ei vain uppoa..
lipeäkala! Miele oksentaa... :/
Joulukakku.Outoa:rusina,kirsikka,taatelit...
Kinkkua! Tuoksuu taivaalliselle ollessaan uunissa vaan maku on aina kamala. Eipä ole kinkkua ollut omassa joulupöydässä sen jälkeen kun muutin omilleni.
Lipeäkala, läskinen kinkku
Lanttulaatikko..
Kaikki joululaatikot. Aivan karmeita. Olen useita kertoja yrittänyt antaa mahdollisuuden, mutta maistamisen jälkeen jää syömättä.
Kinkku, kaamean hajuinen. Ja laatikot, ehkä maistuu hyvälle, mutta turvottaa ja tuo tukalan olon. Meillä korvataan laatikot perunamuusilla.
Lipeäkalaa3
Olen varmaa outolintu, mutta en varsinaisesti inhoa mitään. Kaikkea pystyn syömään lipeäkalasta lähtien
Sivut