Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Joulukalenterin luukku 19 klo 7:00 | 19.12.2015 KK:n joulukalenteri muistuttaa tänään siitä, mikä meni jo.Lue koko juttu Joulukalenterin luukku 19 Kommentit (3) Me27 Seuraa 1/3 | klo 16:02 | 19.12.2015 eipä taida tänään lauantaina 19 joulukuuta flunssaan sairastuneen kannata edes ajatella stressiä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Tumali Seuraa 2/3 | klo 20:42 | 19.12.2015 Tressi tuli ja meni sairaita lapsenlapsiani hoitaessa,joten nyt otetaan rennosti,eikä todellakaan tressata.Minun puolesta joulu saa tulla,homma on hanskassa ja hanskat jo naulassa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Arja - Kodin Kuvalehti Seuraa 3/3 | klo 10:35 | 21.12.2015 Juu, stressille kyytiä ja nautitaan joulusta! Mahtava saalis kyllä joulutorttuja on tuolla tontulla, Tumali! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 2 Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Me27 Seuraa 1/3 | klo 16:02 | 19.12.2015 eipä taida tänään lauantaina 19 joulukuuta flunssaan sairastuneen kannata edes ajatella stressiä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Tumali Seuraa 2/3 | klo 20:42 | 19.12.2015 Tressi tuli ja meni sairaita lapsenlapsiani hoitaessa,joten nyt otetaan rennosti,eikä todellakaan tressata.Minun puolesta joulu saa tulla,homma on hanskassa ja hanskat jo naulassa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
Arja - Kodin Kuvalehti Seuraa 3/3 | klo 10:35 | 21.12.2015 Juu, stressille kyytiä ja nautitaan joulusta! Mahtava saalis kyllä joulutorttuja on tuolla tontulla, Tumali! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 2
eipä taida tänään lauantaina 19 joulukuuta flunssaan sairastuneen kannata edes ajatella stressiä
Tressi tuli ja meni sairaita lapsenlapsiani hoitaessa,joten nyt otetaan rennosti,eikä todellakaan tressata.Minun puolesta joulu saa tulla,homma on hanskassa ja hanskat jo naulassa.
Juu, stressille kyytiä ja nautitaan joulusta! Mahtava saalis kyllä joulutorttuja on tuolla tontulla, Tumali!