Kommentit (15)

Ilonaihe S.

Olin 10-ikäinen ja sain Melodican, jota olin kovasti toivonut. Voi kuinka olin onnellinen. Melodican on minulla vieläkin, yksi kosketin on mennyt tosin rikki. Melodican on vihreä ja se on 52 vuotta vanha jo.

Käyttäjä2080
Seuraa 
Liittynyt18.12.2015

Nuorena toivoin nokkahuilua ja sainkin sen. Valitettavasti en oppinut sillä soittamaan ja se kiinnostus laski äkkiä. Jälkeenpäin nolotti, kun tiesin, että vanhemmilla ei ollut yhtään liikaa rahaa turhiin lahjoihin.

Tumali
Seuraa 
Liittynyt14.11.2015

Isot aikuisten sukset sain isältä joululahjaksi,hän oli voittanut bingossa,jossa olin myös minä mukana ja niissä ei ollut siteitä,eikä sauvat kuuluneet mukaan.Olin silloin 8 tai 9 vuotias ja sukset oli vaaleansiniset ja 210 cm pitkät.Niillä sitten hiihtelin kotini lähellä monet kerrat...

Heta
Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

Sain kummisedältäni laskettelutakin ja -housut, kun olin menossa seuraavana kevättalvena talviriparille ja laskettelemaan. Kunnon puku tulikin tarpeeseen, vaikka housut olivat hieman liian lyhyet ja takki liian iso (takki sopii edelleen päälle hyvin). Kyse oli vielä Reima-merkkivaatteesta ja olin lahjasta erityisen iloinen. En tiedä olivatko vanhempani vinkanneet tarpeesta, mutta heillä tuskin itsellään olisi ollut varaa niin kunnollista ostaa.

Pirzukka

Sain pienenä ruskean nahkalompsan ja kävin jo aikasemmin päivällä pakettia haistelemassa kuusen alla,siitä arvasin mitä paketissa oli. Ja kyseinen lahja on vieläkin käytössä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat