Kommentit (9)

Vierailija

Samaa olen ihmetellyt. Ihmisillä (ulkopuolisilla) tuntuu olevan hyvin voimakkaita näkemyksiä siitä, kuinka paljon seksiä etenkin nuorilla pariskunnilla pitää olla ja jos ei ole, ovat he joko aseksuaaleja tai jotain on vialla. Terve ja tyydyttävä parisuhde voi kuitenkin olla vähemmälläkin seksimäärällä.

Jussi

NAINEN voi ehkä elää monta päivää tai ehkä jopa viikonkin ilman seksiä, mutta terve mies ei taatustikaan. Mielestäni pakoittaa ihmistä elämään ilman seksiä on henkinen perheväkivalta. Jos ihminen ei halu rakastella moneen päivään niin ihminen pitäisi saada hoitoa että tulee terveeksi ja taas haluaa rakastella.

Mikään terve suhde EI TOIMI jos ei rakastele toistensan kanssa tarpeeksi. Jos ei halu rakastella niin ei pitäisi myöskään hankkia lapsia.

nainen 59v

totta seksi parisuhteessa on parin oma asia,ei muiden! parisuhde on hyvä ja tyydyttävä(elämä pelissä 85pistettä/testi) vaikka seksiä ei ole ollut enää vuosiin(puolison sairaus)eivät seksi ja hyvä parisuhde ole synonyymeja,seksiä voi olla ja onkin ilman parisuhdettakin,ja täysin ilman rakkautta(ostettu seksi) ja erinomaisia rakkaudentäyteisiä parisuhteita löytyy ilman seksuaalista kanssakäymistä(miksi tämä on niin vaikeaa tajuta)rakkauden parusta ja kivijalka=ei intohimo,ei edes rakastuminen vaan keskinäinen kunnioitus:)

kasvua

höpsistä,kyllä toimii ja on toiminut jo vuosikymmeniä,lapset eivät ole kaikille lahjana annettuja(onneksi voi myös hoitaa toisten tekemiä lapsia)

Vierailija

Onko kysee parisuhteesta ,silloin on kyseessä kaveruus. ihmetelen joittenkin syvää mustasukkaisuutta , vaikka seksia ei ole vuosia , mitä järkeä siinäkin , että itse ei anna ja toista vahditaan , mutta tyylinsä kullakin. 

Vuorovaikutusta

Vierailija kirjoitti:
Onko kysee parisuhteesta ,silloin on kyseessä kaveruus. ihmetelen joittenkin syvää mustasukkaisuutta , vaikka seksia ei ole vuosia , mitä järkeä siinäkin , että itse ei anna ja toista vahditaan , mutta tyylinsä kullakin. 

Seksi ei ole jotain, mitä ihminen "antaa" toiselle, vaan se on vuorovaikutusta, yhden, kahden tai usemman, tuntevan olennon keskustelua, mielellään ja kehoillaan. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat