Kommentit (13)

Tyttö 19

Sinä rohkea, rohkea nainen. En osaa sanoa sinulle muuta, mutta olen kiitollinen, että sain lukea tarinasi. Opetit minua paljon vain muutamalla sanalla.

Inka

Upea, jalo, vahva ja inspiroiva ihminen. Kiitos siitä, että sinunlaisia on. ❤ Vaan mitä kuuluu ns. täysipikkuveljelle? Hän katosi tarinasta kokonaan

Vierailija

Noora oli vahva ja rohkea ihminen jo Vihdin aikoihin, mutta eipä olisi silti arvannut mitä tulevaisuus tuo hänelle tullessaan. Olen lukenut artikkelin aiemmin Kodin Kuvalehdestä, mutta aivan samalla tavalla kyynel tuli silmän nytkin. Nuoruuden rohkeudessa uskaltaa tehdä asioita, jotka elämää kokeneena jo pelottaisivat. Tässä on ihminen, joka kantaa läheistensä onnellisuudesta huolta ja eikä anna menneisyyden lannistaa itseään. Tästä juuri aidossa onnellisuudessa on kyse. Kaikkea hyvää Nooralle ja hänen läheisilleen.

Marina

Mitä Nooran biologiselle veljelle tapahtui? Hän toki oli jo täysi-ikäinen kun Noora otti velipuolet luokseen, mutta vain tekstin lopussa oli maininta, että myös eno vierailee heidän luonaan. Onko Nooralla ja veljellä edelleen lämpimät välit?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat