Kotiin takaisin -sarjaa jäi ikävä! Äänestä suosikkiasi sarjan henkilöistä

Kotiin takaisin -sarjaa jäi ikävä! Äänestä suosikkiasi sarjan henkilöistä

TV1:ssä nähty australialaissarja Kotiin takaisin oli loppuvuonna monien suuri ilo. Nyt odotetaan uutta kautta!Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kaikki hyviä, tosi vaikea tehtävä parasta valita. Toivottavasti sarja on pitkä ja kestää pitkää. En ole mitään ohjelmaa näin aktiivisesti seurannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mummuliitti

Minun mielestäni Elizabeth Bligh on mielenkiintoisin henkilö sarjassa, kaikkine ilkeyksineen ja erehtymisineen. Häntä näyttelevä Noni Hazlehurst tekee mahtavaa työtä roolissaan.

ihastunut sarjaan

Multa on jäänyt ehkä joku jakso välistä näkemättä, voisiko joku kertoa mulle, miksi Olivia halusi vauvansa vaihdettavan jonkun toisen vauvan kanssa, mikä juoni siinä on takana, mitä Andrew juoni ja sai Olivian suostumaan juoneensa?

Minna

Olivian vauva kuoli kohtuun ja Andrew keksi, että vaihdetaan se sopivaan aikaan jonkun ei-toivotun synnyttäjän kanssa. Näin Olivian avioliitto säilyisi "täydellisenä"...... 

Koukussa

Ekat jaksot katsottu jo aikaisemmin, mutta oli pakko katsoa uudestaan ja mahtavaa kun sarja sai jatkoa...tosi..tosi hyvä sarja pitkästä aikaa...eläytyy juoneen mukaan.

Ihastunut sarjaan

Kiitos Minnalle tosi paljon kun kerroit syyn vauvojen vaihtoon. Nyt tajuan tilanteen ja ymmärrän Olivian teon ja syyn. Andrew tässä nyt pännii, kun paljasti asian Annalle ja Anna haluaa kertoa totuuden Olivian miehelle, mitähän siitä seuraa? Pakko katsoa kaikki jaksot, ettei tulisi epäselvyyttä asioiden tapahtumista, mutta kiitos, Minna!

Paras sarja ikinä

Olen aina rakastanut juuri tälläisiä sarjoja mutta tämä on ylitse muiden. Jokainen näyttelijä on loistava ja olen aivan koukussa sarjaan. Neljäs kausi loppuu kohta mutta onneksi ensivuoden helmikuussa kuvataan lisää:)

15 vuotias fani

Kotiin takaisin sarjasta on tullut mun lempisarja. Pakko nähdä joka jakso ja aina välillä katon areenasta, kun ei ehdi katsoa. Apua, kohta tää sarja loppuu. Saa nähä mitä Regina tekee?

Paras sarja ikinä

Jäin sarjaan koukkuun toisen tuotantokauden lopulla. Aika paljon menny ohi, mut onneksi wikipedia on olemassa. Harmi, kun muutama jakso enää jäljellä.

Rakkaudella takaisin kotiin♡

Koukkuun todella jäin tähän sarjaan. Harmi kun loppui, mutta innolla odotan uusia jaksoja. Omia suosikkeja ihana Anna Blight, komea George Blight ja tietysti päänäyttelijä Sarah. Regina jäi parhaiten mieleen ja odotan suuresti mitä uudet jaksot tuovat hänen kohdalla tullessaan. Youtubesta löytyy muuten paljon videoita, trailereita ja musiikkia sarjaan liittyen jos kiinnostaa. Itse ainakin siellä koko ajan ja etusivu onkin täynnä Place to call home juttuja. Mutta mahtava sarja ja upea juoni. Ei ollenkaan sellainen sama vanha tylsä. Lisää tätä. Kiitos yle♡

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat