Sivut

Kommentit (17)

Kolmenmamma

Kiitos Unna ihanasta tekstistä! Niin ihana ja tosi ja silmiä avaava, että haluan lukea sen yhä uudestaan ja uudestaan. Juuri tämän tekstin halusin lukea tänään, kun erityisen äitinä olo tuntui vaikealta ja muutenkin oli paha olla. Kiitos ja ihanaa kesää perheellesi!

Vierailija

Tämä artikkeli sisälsi monta kultajyvää. Sekä sisältö että teksti itsessään helmeilivät kauneutta. Kiitos sekä kirjoittajalle, että haastatellulle.

Vierailija

Tämä asenne auttaa. Minä olen vammaisten lasten opettaja ja neljän lapsen äiti. Kiitän Luojaa joka päivä, että kaikki neljä lastani ovat terveitä, samoin jokainen kymmenestä lasten lapsesta.

Cinde

Kiitos rohkaisevasta tarinastasi. Itse juuri tänään viimeksi ajattelin autistipoikani selviytymistä, jos itselläni kävisi jotain. Nuorempi poika on sairalloinen ja asuu kaukana eikä välitä tavata veljeään. Mieheni kohdalla -joka ei ole isä- sairausepäilyä ja se herätti taas kauhean pelon selviytymisestä ylipäätään. Miten tuon taidon hetkessä elämisestä oppisi?
Katkeruuteni olen jotenkin voittanut; mutta huolet meinaavat välillä näännyttää. Kun ei ole muita lapsiakaan turvaverkkona. Jotenkin kuitenkin nämä valoisat tarinat rohkaisevat. Voimia jatkossakin sinulle ja perheellesi!

Vierailija

Hieno ja arvokas tarina, mutta yksi virhe jutussa kyllä on: jos Unna on nyt 47 ja sairas lapsi 8, on hän ollut lapsen syntyessä neli- eikä kolmikymppinen.

Ei Syyllistämistä kiitos

Hyvä, että mainitsit miten voit jatkaa nyt työssä, ainakin että se on mahdollista ja varmasti rohkaisee muita samassa tilanteessa olevia. Kerroit myös miten matkustatte, ette hanki tavaraa..entiedä kumpi on pahempi, kerosiini palaa ilmakehään vai vanhan jo tuotetun tavaran ostaminen tai säilyttäminen...?

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Kiitos huomautuksesta, Vierailija! Korjasin Unnan iän tekstiin. Pahoittelut huolimattomuudesta.

Ei Syyllistämistä kiitos, minä en muuten lainkaan kokenut Unnan matkailu vs. tavarat -lausuntoa syyllistämisenä. Minusta hän vain selitti perheen rahankäyttöä ja valintoja. Ympäristön kannalta liikenne (erityisesti lento-), asuminen ja lihansyönti ovat pahimmat kulutuksen kohteet, siinä olet oikeassa. Se mikä on sitten itse kunkin henkiselle hyvinvoinnille tärkeää, on toinen juttu.

Vierailija

Unna käy töissä viestintäjohtajana. Unnalla on au-pair. Unna reissaa. Unna on omaishoitaja. 
Unnalla on siis tietotaitoa ja kapasiteettiä hoitaa asioita. 
Kiva hänelle, mutta kaikilla ei näin ole. 

Aika hurskastelua todeta, että "kyllä sitä jaksaa" 

Työmies

Aika typerää täällä arvostella tai vähätellä lehtijutussa haastateltavia tyyppejä tai heidän elämäänsä. Jutun on aina kirjoittanut toimittaja, joka joutuu tekemään valintoja, mitä asioita palstalleen voi ottaa mukaan. Ihan kaikkea ei noilta riveistä ehkä voi lukea.

Tämänkin jutun haastateltava näyttää tekevän paljon ja monenlaista. Jotta se on mahdollista, täytyy hänen varmaankin luopua monesta asiasta. Toki pitää olla kykyä järjestää asiat.

Se piirtää jolla on liitua. Eihän se ole keneltäkään pois?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat