Sivut

Kommentit (17)

Kolmenmamma

Kiitos Unna ihanasta tekstistä! Niin ihana ja tosi ja silmiä avaava, että haluan lukea sen yhä uudestaan ja uudestaan. Juuri tämän tekstin halusin lukea tänään, kun erityisen äitinä olo tuntui vaikealta ja muutenkin oli paha olla. Kiitos ja ihanaa kesää perheellesi!

Vierailija

Tämä artikkeli sisälsi monta kultajyvää. Sekä sisältö että teksti itsessään helmeilivät kauneutta. Kiitos sekä kirjoittajalle, että haastatellulle.

Vierailija

Tämä asenne auttaa. Minä olen vammaisten lasten opettaja ja neljän lapsen äiti. Kiitän Luojaa joka päivä, että kaikki neljä lastani ovat terveitä, samoin jokainen kymmenestä lasten lapsesta.

Cinde

Kiitos rohkaisevasta tarinastasi. Itse juuri tänään viimeksi ajattelin autistipoikani selviytymistä, jos itselläni kävisi jotain. Nuorempi poika on sairalloinen ja asuu kaukana eikä välitä tavata veljeään. Mieheni kohdalla -joka ei ole isä- sairausepäilyä ja se herätti taas kauhean pelon selviytymisestä ylipäätään. Miten tuon taidon hetkessä elämisestä oppisi?
Katkeruuteni olen jotenkin voittanut; mutta huolet meinaavat välillä näännyttää. Kun ei ole muita lapsiakaan turvaverkkona. Jotenkin kuitenkin nämä valoisat tarinat rohkaisevat. Voimia jatkossakin sinulle ja perheellesi!

Vierailija

Hieno ja arvokas tarina, mutta yksi virhe jutussa kyllä on: jos Unna on nyt 47 ja sairas lapsi 8, on hän ollut lapsen syntyessä neli- eikä kolmikymppinen.

Ei Syyllistämistä kiitos

Hyvä, että mainitsit miten voit jatkaa nyt työssä, ainakin että se on mahdollista ja varmasti rohkaisee muita samassa tilanteessa olevia. Kerroit myös miten matkustatte, ette hanki tavaraa..entiedä kumpi on pahempi, kerosiini palaa ilmakehään vai vanhan jo tuotetun tavaran ostaminen tai säilyttäminen...?

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Kiitos huomautuksesta, Vierailija! Korjasin Unnan iän tekstiin. Pahoittelut huolimattomuudesta.