Panamasta Suomeen muuttanut Bobby: "En tajua, miksi suomalaiset haaveilevat lottovoitosta"

Helsinkiläisen Roberto "Bobby" Barreran, 58, tekee onnelliseksi perhe: Päivi-vaimo sekä lapset Thomas ja Claudia.

Kun Bobby Barrera ensimmäisen kerran tuli Suomeen, hän oli panamalainen muusikko, joka ihmetteli synkkiä suomalaisia. Sitten hän tapasi Päivin ja löysi kutsumuksensa.Lue koko juttu

Panamasta Suomeen muuttanut Bobby: "En tajua, miksi suomalaiset haaveilevat lottovoitosta"

Kommentit (7)

Annikki.

Bobby on huomannut saman asian jonka itse syntyperäisenä Suomalaisena olen myös todennut.Eli sen että minulla on koko ajan "lottovoitto" koska olen saanut syntyä Suomeen.En lottoa,en veikkaa enkä pelaa muitakaan rahapelejä koska minulla on jo kaikki.Hyvä maa asua,hyvä vuokra-asunto,sairaseläke joka miehen eläkkeen kanssa riittää meille ja ihana lemmikki.Miksi aina tarvitsisi jotain lisää kun kaikki pieneen elämääni tarvittava on tässä?!Olen kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Helsingissä on merkkejä Venäjän suorittamasta valmistelutoiminnasta jopa mahdollista miehitystä varten. Venäläiset värväävät Suomenvenäläisiä ja Suomalaisia toimintaan , joka voi tähdätä jopa miehitykseen. Nimien kerääjiä liikkuu varsinkin Helsingissä keräämässä mielipiteitä Venäjänmielisiltä henkilöiltä. Toiminta on härskiä eikä keinoja kaihdeta. Huumeet ovat yksi keino Venäjämielistämisessä. Psykedeelisillä huumeilla muunnellaan ihmisen mieltä. Näitä huumeita voi saada elimistöönsä jopa työpaikalla, Hyväntekeväisyysjärjestöt ja puhelinmyynnin työpaikat ovat riskialttiita tässä mielessä. Myös metalli ja rakennusalan yritykset ovat vaarallisia. Venäläisomisteisen yrityksen tunnistaa Suomessa siitä, että työehtosopimuksia ei välttämättä kunnioiteta ja palkat ovat alan keskitasoa pienemmät. Nimi voi yrityksellä silti olla Suomalainen ja omistajat sekä esimiehet ja jopa koko henkilökunta voivat esiintyä Suomalaisilla nimillä.

Näitä huumauksia joilla mieltä pyritään muokkaamaan voi tapahtua muuallakin. Helsingissä kapakat ovat vaarallisia paikkoja, jopa tarjoilija tiskin takaa voi sekoittaa drinkkiin aineita. Tätä tapahtuu erityisesti Kalliossa.

Suomenvenäläisten luona vieraileminen voi myös olla erityisen vaarallista tässä mielessä. Toiminta näyttää keskittyvän erityisesti pääkaupunkiseudulle.

Psykedeeliset huumeet muokkaavat mieltä tavalla jota kohde ei välttämättä huomaa. Ihminen, joka ei tunne aineiden vaikutuksia ei edes huomaa välttämättä olevansa pilvessä. Joskus aineet vievät kohteen muistin eikä toivottua vaikutusta saavuteta. Psykedeelejä käytetään samaan tapaan kuin hipit käyttivät niitä aikanaan tajunnan muokkaamiseen. Varma keino suojautua näiden aineiden tajunnan muokkaavaa vaikutusta vastaan on pitää kiinni lujasti vanhoista mielipiteistään. Tällöin ne vain vahvistuvat entisestä. Kuinka paljon toimintaa tapahtuu muualla maassa olisi syytä kartoittaa. Tällaisia "öljymiehiä" käytettiin apuna myös Krimin valloituksessa muokattaessa Ukrainalaisten mielipiteitä.

Vierailija

Venäläistäjät kiinnittävät huomiota Suomenruotsalaisiin sukuihin joissa ei enää puhuta Ruotsia mutta sukunimi on säilytetty Ruotsalaisena. Helsingissä saavat nämä ihmiset sietää riesaksi asti Venäläistämisyrityksiä tai Venäjämielistämisyrityksiä kuten varmaan muuallakin maassa.

Vierailija

Ruotsinimiset suvut ovat saattaneet tästä syystä myydä maata Venbäläisille hyvässä uskossa siihen, että ovatkin Venäjäsuku. Näin on saattanut käydä Airiston helmenkin tapauksessa. Venäläistäjät lähestyvät mielellään näitä Ruotsinimisiä sukuja joissa Ruotsinpuhuminen on lopetettu. Heille voidaan vaikka näyttää tekaistu sukutaulukko jossa heitä voidaan väittää Venäläisjuurisiksi. Jostain syystä myös Venäläiset itse tulkitsevat täallaisen suvun Venäjäjuuriseksi

Vierailija

Suomessa maalitetaan lääkeyhtiöiden ja koekeilujen uhreja. 1970-luvulla käytettyjen Epilepsalääkkeitä käyttäneiden äitien lapset ovat näitä maalituksen uhreja. Heitä maalitetaan ilkeämielisillä ja suorastaan tappavilla juoruilla jotta lääkeytiöt välttyisivät korvauksilta. Elossa heitä ei nykypäivänä ole montaakaan.

Kyseiset Epilepsialääkkeet ovat todennäköisesti keksittyjä Neuvostoliitossa ja tästä syystä näiden "lasten" perässä saattaa olla tehokas tappajakoneisto. Joskus tämä koneisto toimii maalittmalla kuten minun tapauksessani on käynyt tai sitten suoraan murhaamalla. Moni murha on suoritettu myrkyttämällä. Tao maalituskkonieston provosoimalla tappelulla.

Tällaisella lapsella on usein kallonepämuodostuma jollaisen omaavan väitetään hellivän mielessään perversioita. Näin siis maalituslaitos väittää. Tämä titetenkin on täyttä valetta. He ovat synnynnäisesti aivan normaaleja ihmisiä kuten minäkin mutta usein heidän psyykensä on vereslihalle kiusattuja. Apuna tässä rääkkäämisaessä on voitu käyttää huumausaineita. Täsät syystä he saattavat olla tietyissä tilanteissa agressiivisia käytökseltään tai puheiltaan mikäli heitä alkaa kuulustelemaan. Oma elämäni alkaa olla maalituslaitkosen takia lopuillaan täällä pääkaupunkisudullakin ja siksi kerron tarinani sosiaaliseen mediaan jotta voisin auttaa jotain kohtalotovereitani. 

Toivon tietoisuuttä tästä asiasta levitettävävän eteenpäin. Jopa Pasilan poliisilaitos on jo kääntynyt monia meitä vastaan tämän maailtuslaitoksen toiminnan takia

Vierailija

Syynä tappavaan maailittamiseen tietenkin lääkeyhtiöiden pyrkimys välttyä jättikorvauksilta.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat