Kommentit (5)

Kahden kauppa

Nimimerkkisi Usko&toivo&rakkaus sisältää sen, mitä tarvitset uudessa suhteessasi. Usko ja toivo ja rakasta.

Olet tietysti sama ihminen kuin aikaisemmassa suhteessasikin, mutta toinen ihminen nostaa sinusta esiin myös uusia puolia. Huomaat kyllä ajan mittaat, ettet reagoi joissakin tilanteissa ollenkaan niin kuin aikaisemmassa suhteessasi. Uusi miehesi on erilainen ja myös hänen reaktioillaan ja reagoimattomuudellaan on merkitystä.

Rentoudu uuteen suhteeseen ja anna sen kantaa hedelmää.  Usko - toivo - rakkaus kyllä kantavat sinua ja suhdettasi. Fatalistisille mielikuville ei pidä antaa valtaa. Sanoudu niistä irti ja kieltäydy sellaisia ajattelemasta, kun niitä tulee mieleesi.

Uudessa liitossasi olet tietyssä mielessä myös uusi ihminen, sillä liitto on aina kahden kauppa.

Aika parantaa haavat

Aika parantaa haavat

Ihmiset ovat erilaisia ja reagoivat eri tavalla toisiin ihmisiin ja heidän tekemiin "virheisiin".  Anna ajankulua ja vanhan suhteen haamut eivät enää kummittele mielessäsi.  Virheen myöntäminen on ihmisen vahvuutta ei heikkoutta.  Avoin keskustelu uuden kumppanin kanssa voisi auttaa tässäkin asiassa.

Yksinäinen peltirumpu
Seuraa 
Liittynyt23.12.2015

Olen itse jonkin aikaa sitten eronnut ja pelkään jo nyt, että mahdollisessa uudessa suhteessani jotenkin pilaan kaiken ja toinen lakkaa rakastamasta ja tahtomasta, niinkuin nyt kävi. Olen saanut vähän apua siitä, että olen lukenut tunnelukoista. Googleta tunne lukkosi ja testaa onko sulla sellaisia (todennäköisesti on). Se auttoi mua tajuamaan miksi toimin niinkuin toimin ja mikä sen toiminnan aiheuttaa.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei Yksinäinen pelt..., omia toimintatapoja on tosiaan viisasta meidän jokaisen joskus tutkailla. Toisaalta täydellistä ihmistä ei olekaan ja rakkaus voi joskus saada paljon hyvää esiin ja tapahtumaan. Jos löydätte hyviä kirjavinkkejä aiheesta, vinkatkaa niistäkin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat