Nina Kanninen ei piiloudu: Tuijottakaa vapaasti!

Nina Kanninen ei piiloudu: Tuijottakaa vapaasti!

Merkonomi ja suurtalouskokki Nina Kanninen, 28, asuu avomiehensä kanssa Naantalissa ja toivoo löytävänsä töitä. Nina sairastaa harvinaista Sturge-Weberin oireyhtymää.

Nina Kannisen kasvoja peittää tuliluomi. Itse hän muistaa sen harvoin. Surkuttelijoille Nina sanoo, että haistakaa huilu.Lue koko juttu

Kommentit (2)

saatuijottaa

Se on hienoa, että ihminen pystyy ulkoisesta muista poikkeavasta ulkonäöstä huolimatta elämään täysipainoista elämää. Itse olen mies ja lempivärini on punainen. Punainen väri antaa minulle energiaa ja mielenrauhan kun on punaista päällä. Pukeudun kuitenkin asiallisesti ja kohtalaisella tyylillä ja lähinnä vapaa-aikana olen pukeutunut joskus kiireestä kantapäähän kokopunaiseen. Jaan kuitenkin varmaa samaa tunnetta kuin artikkelin Nina, eli ihmiset tuijottavat ja  kommentoivat. Punainen väri on jotenkin tabu miehellä, mutta eihän ihminen voi valita sitä väriä, josta pitää vain sen vuoksi mikä muiden mielestä on sopivaa.

Nostan hattua kaikille jotka jaksavat riippumatta ympäristön aiheuttamista paineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat