Suuri leivontaextra

aatto.antero

Yritän päästä tilaajille tarkoitettuun leivontaextraan käsiksi, voitteko neuvoa, miten se tapahtuu?

Kommentit (11)

Irja Räsänen

Miksi houkuttelette tilaajia leivontaextraan, kun ei sinne pääse mitenkään.

Toivoisin selkeätä korjausopastusta!

Irja Räsänen

Käyttäjä3995
Seuraa 
Liittynyt14.4.2016

EI onnistu minultakaan vaikka olen rekisteröitynyt ja kestotilaaja niin saan vain kiellon ja nootin etten ole tilaaja! Todella kehno systeemi ja suuri harmi kun tästä kovasti innostuin ja nyt olen tämän kanssa takunnu jo pitkään ja hermot on menneet totaalisesti!

Käyttäjä4006
Seuraa 
Liittynyt14.4.2016

Ei onnistu minultakaan. Olen rekisteröitynyt, kestotilaaja ja yhdistelmätilaus on voimassa. Saan ilmoituksen, että tilaus ei ole voimassa! Tosi raivostuttavaa. Muutenkin sivut on tosi epäselvät. Liikaa lehtitilaustarjontaa ja muiden Sanomien lehtien linkkejä. Lisäksi tuli vielä kysely, haluanko osallistua mainonnan arvioimiseen. No halusin. Olisin antanut tosi pahaa palautetta. Kysely koskikin haluani osallistua World Vision -hyväntekeväisyysjärjestöön toimintaan. Keskeytin kyselyyn vastaamiseen kolmannen kysymyksen kohdalla. Tehkää Kodin Kuvalehdelle ihan omat sivut ilman mainoksia.

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Toimitus pahoittelee syvästi ongelmia! Teimme leivontaliitteen ihan tilaajien iloksi, joten tuntuu pahalta, että se aiheuttaa hermojen menetystä.

Käyttäjä3995, olethan varmasti liittänyt asiakastunnukseesi digilehden lukuoikeuden? Se ei ikävä kyllä ole automaattisesti siinä, vaan se täytyy käydä tekemässä Sanomakaupassa. Ongelmatapauksissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun. Me toimituksessa emme valitettavasti pääse käsiksi tilaajatietoihin eli emme voi näissä asiassa auttaa.

Käyttäjä4006, olethan sinäkin yhteydessä asiakaspalveluun. Kuten 3995:lle sanoin, toimitus on valitettavasti voimaton näissä tilausta koskevissa asioissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat