aatto.antero

Yritän päästä tilaajille tarkoitettuun leivontaextraan käsiksi, voitteko neuvoa, miten se tapahtuu?

  • ylös 19
  • alas 16

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
maario

aatto.antero kirjoitti:
Yritän päästä tilaajille tarkoitettuun leivontaextraan käsiksi, voitteko neuvoa, miten se tapahtuu?

  • ylös 9
  • alas 10
Irja Räsänen

Miksi houkuttelette tilaajia leivontaextraan, kun ei sinne pääse mitenkään.

Toivoisin selkeätä korjausopastusta!

Irja Räsänen

  • ylös 10
  • alas 12
Muokattu
klo 18:43 | 14.4.2016

Yksinkertaistettuna ohjeet ovat tässä: Mene Sanomakauppaan, ota digitilaus käyttöösi (tarvitset asiakastunnuksen, joka löytyy lehden osoitekupongista). Rekisteröidy KK:n saitille, kirjaudu sisään ja mene Lue digilehti -sivulle. Valitse Leivontaextra sen mukaan, luetko sitä tabletilla vai tietokoneella.

Tarkemmat ohjeet löydät täältä.

  • ylös 11
  • alas 11

EI onnistu minultakaan vaikka olen rekisteröitynyt ja kestotilaaja niin saan vain kiellon ja nootin etten ole tilaaja! Todella kehno systeemi ja suuri harmi kun tästä kovasti innostuin ja nyt olen tämän kanssa takunnu jo pitkään ja hermot on menneet totaalisesti!

Ei onnistu minultakaan. Olen rekisteröitynyt, kestotilaaja ja yhdistelmätilaus on voimassa. Saan ilmoituksen, että tilaus ei ole voimassa! Tosi raivostuttavaa. Muutenkin sivut on tosi epäselvät. Liikaa lehtitilaustarjontaa ja muiden Sanomien lehtien linkkejä. Lisäksi tuli vielä kysely, haluanko osallistua mainonnan arvioimiseen. No halusin. Olisin antanut tosi pahaa palautetta. Kysely koskikin haluani osallistua World Vision -hyväntekeväisyysjärjestöön toimintaan. Keskeytin kyselyyn vastaamiseen kolmannen kysymyksen kohdalla. Tehkää Kodin Kuvalehdelle ihan omat sivut ilman mainoksia.

  • ylös 13
  • alas 5

Toimitus pahoittelee syvästi ongelmia! Teimme leivontaliitteen ihan tilaajien iloksi, joten tuntuu pahalta, että se aiheuttaa hermojen menetystä.

Käyttäjä3995, olethan varmasti liittänyt asiakastunnukseesi digilehden lukuoikeuden? Se ei ikävä kyllä ole automaattisesti siinä, vaan se täytyy käydä tekemässä Sanomakaupassa. Ongelmatapauksissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun. Me toimituksessa emme valitettavasti pääse käsiksi tilaajatietoihin eli emme voi näissä asiassa auttaa.

Käyttäjä4006, olethan sinäkin yhteydessä asiakaspalveluun. Kuten 3995:lle sanoin, toimitus on valitettavasti voimaton näissä tilausta koskevissa asioissa.

  • ylös 14
  • alas 13

Hei, olen todella kiukkuinen, koska en useammasta yrityksestä ja teidän ohjeiden tarkasta noudattamisesta huolimatta pääse lukemaan leivontaextraa. Toivon tarkkoja ohjeita.

  • ylös 11
  • alas 7

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat