Lehden peruutus

pettynyt

Lopetan Kodin kuvalehden kestotilaukseni. Kyllä on vaikeata !!!! Sitä aina silloin tällöin tilaan jonkin aikaa, mutta nyt mietin tarkasti, tilaanko koska lopettaminen on vaikeaa.
Asiakasnumeroni on 228528832 23880919 kk 23-15 k 24-17 VTJ.
toivottavsti onnistuu näin ja jos ei, niin neuvot, miten onnistuu.
Ritva

Sivut

Kommentit (20)

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei nimimerkki pettynyt, olen tosi pahoillani, että tilauksen lopettaminen on osoittautunut kovin hankalaksi. Asiakasnumerollasi ja lehtesi osoitekentästä löytyvällä tilaustunnuksella se onnistuu osoitteessa www.sanomakauppa.fi ja sieltä oikeassa ylälaidassa kohdasta Tilauksen irtisanominen. Toivottavasti palaat vielä joskus uudestaan KK:n lukijaksi, mutta seuraa meitä myös Kodinkuvalehti.fi-sivuilla!

toinen pettynyt

Olen samaa mieltä pettyneen kanssa, että lehden peruuttaminen on TODELLA VAIKEAA!! Pääsin sivulle missä voi peruuttaa lehden, mutta paikassa ei hyväksytä sitä. Olisiko perutus pitänyt tehdä heti ensimmäisen lehden tultua vai..Minulle tuli viimeinen lehti toissa päivänä eli 2 viikon päästä ei tarvitsisi enää lähettää lehteä. Mutta lehti tulee kai jatkossa kestona loppuelämän.. Kannattais tehdä jotain, että lehden peruutaminen olisi helpompaan! Jatkossa en uskalla enää tilata yhtäkään lehteä, jos määräaikaisen lehden tilaaminen ei lopu automaattisesti.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei nimimerkki toinen pettynyt, kuulostaa tosi kurjalta, pahoittelut täältä toimituksen puolesta! Toki lehden peruuttamisen pitäisi onnistua yhtä helposti kuin tilaamisenkin. Jos peruutus ei onnistu Sanomakauppa.fi-sivuilla, asia hoituu varmasti puhelimessa asiakaspalvelumme kautta, p. 020 331 010 (puhelun hinta 8,8 snt/min), arkisin klo 9-17.

Kohta entinen asiakas 280516295

Hei,

Asiointi Sanomakaupan kanssa on tosiaan aivan mahdotonta.

Puhelimeen ei vastata ja netin kautta ei onnistu perumaan vielä alkamatonta tilausta, sähköpostiosoitetta ei löydy mistään

Toivottavasti tätä kautta joku lehtitalossa edes lukisi viestin ja peruisi Hyvä Terveys 27129644 ja Kodin Kuvalehden 27532688 tilaukseni jotka alkaisivat16 ja 17.3

Aivan turha jatkossa kaupata valheeseen perustuen lehti tilauksia " et varmasti saa tämän halvemmalla" kun jatkuvasti kuitenkin on edullisempi tarjous netissä.

Pettynyt, entinen tilaaja

Olen aivan samaa mieltä, tilauksen lopettaminen on aivan liian vaikeaa! Sanomakaupassa lopettaminen onnistuu vain laskutuskauden loppuun, ei aikaisemmin. Lisäksi asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta ei löydy mistään. Todella huonoa asiakaspalvelua, että ainoa vaihtoehto päättää tilaus on roikkua puhelinjonossa ties kuinka kauan.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Kiitos palautteestanne - välitän terveiset eteenpäin Sanoman asiakaspalveluvastaaville. Tällä erää meillä ei ole sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun, koska puhelimitse asiat saadaan hoidettua kerralla kuntoon. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-17 ja puhelu maksaa 8,8 snt/min. Numero on 020 331 010. Tilaukseen liittyviä asioita voi hoitaa myös osoitteessa Sanomakauppa.fi.

Vierailija

Kolmas pettynyt. Tilausjakso päättyy 12.4. Yritin sanoa sen irti 11.4., mutta sellaista vaihtoehtoa ei sivuilla ollut. Tilaaminen on helppoa, irtisanominen ei.

Asiakas 247476047

Vierailija

Minä olen nyt reilun viikon käynyt omilla sivuilla lopettamassa 27.4. päättyvää tilaustani, aina vain lukee, ettei tilausta voi perua nyt netissä. Milloinkahan sen sitten voi perua?

Tilaisin toisen lehden, en kylläkään jos tätä ei saa asiallisesti peruttua. Eihän noilla kirjautumistiedoilla tee mitään, jos asiat eivät niiden kautta hoidu.

Tuuli

Minäkin yritin tänään peruuttaa Kodin kuvalehden nettisivujen kautta, mutta jostain syystä se ei onnistunutkaan vaan tilaukseni on edelleen vuodeksi voimassa.

Onkohan tämä toiminta ihan kuluttajasuojalain mukaista? Sain laskun tänään 27.4 ja uusi jakso alkaa kuulemma jotänään. Eräpäivä laskulle 12.5. Seuraava lehti on kuulemma minulle jo lähetetty, vaikka se ilmestyy vasta 11.5.

Lähetin asiasta sähköpostiakin ja toivon että teette jotain. Edellisellä kerralla peruuttaessani lehden, sain lukuisia laskuja ja lopulta perintätoimiston uhkakirjeitä, vaikka toimin samoin kuin nyt. Lopulta laskua ei tarvinnut maksaa, koska toimin aivan oikein. Mielenkiinnolla odotan mitä nyt tapahtuu.

Tuuli

Asiakaspalvelu on ruuhkainen ja maksullinen. On outoa, ettei nykyaikana voi kommunikoida kuin soittamalla. Kaikilla ei ole mahdollisuutta roikkua puhelimessa jonottamassa etenkään työaikana. Olen lähettänyt sähköpostia nyt kahteen eri osoitteeseen ja todella toivoisin että niihin vastattaisiin. Olisiko tätä kautta mahdollista saada tilaus peruutettu?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat