pettynyt

Lopetan Kodin kuvalehden kestotilaukseni. Kyllä on vaikeata !!!! Sitä aina silloin tällöin tilaan jonkin aikaa, mutta nyt mietin tarkasti, tilaanko koska lopettaminen on vaikeaa.
Asiakasnumeroni on 228528832 23880919 kk 23-15 k 24-17 VTJ.
toivottavsti onnistuu näin ja jos ei, niin neuvot, miten onnistuu.
Ritva

  • ylös 165
  • alas 80

Sivut

Kommentit (34)

Hei nimimerkki pettynyt, olen tosi pahoillani, että tilauksen lopettaminen on osoittautunut kovin hankalaksi. Asiakasnumerollasi ja lehtesi osoitekentästä löytyvällä tilaustunnuksella se onnistuu osoitteessa www.sanomakauppa.fi ja sieltä oikeassa ylälaidassa kohdasta Tilauksen irtisanominen. Toivottavasti palaat vielä joskus uudestaan KK:n lukijaksi, mutta seuraa meitä myös Kodinkuvalehti.fi-sivuilla!

  • ylös 28
  • alas 57
toinen pettynyt

Olen samaa mieltä pettyneen kanssa, että lehden peruuttaminen on TODELLA VAIKEAA!! Pääsin sivulle missä voi peruuttaa lehden, mutta paikassa ei hyväksytä sitä. Olisiko perutus pitänyt tehdä heti ensimmäisen lehden tultua vai..Minulle tuli viimeinen lehti toissa päivänä eli 2 viikon päästä ei tarvitsisi enää lähettää lehteä. Mutta lehti tulee kai jatkossa kestona loppuelämän.. Kannattais tehdä jotain, että lehden peruutaminen olisi helpompaan! Jatkossa en uskalla enää tilata yhtäkään lehteä, jos määräaikaisen lehden tilaaminen ei lopu automaattisesti.

  • ylös 64
  • alas 31
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei nimimerkki toinen pettynyt, kuulostaa tosi kurjalta, pahoittelut täältä toimituksen puolesta! Toki lehden peruuttamisen pitäisi onnistua yhtä helposti kuin tilaamisenkin. Jos peruutus ei onnistu Sanomakauppa.fi-sivuilla, asia hoituu varmasti puhelimessa asiakaspalvelumme kautta, p. 020 331 010 (puhelun hinta 8,8 snt/min), arkisin klo 9-17.

  • ylös 24
  • alas 72
Kohta entinen asiakas 280516295

Hei,

Asiointi Sanomakaupan kanssa on tosiaan aivan mahdotonta.

Puhelimeen ei vastata ja netin kautta ei onnistu perumaan vielä alkamatonta tilausta, sähköpostiosoitetta ei löydy mistään

Toivottavasti tätä kautta joku lehtitalossa edes lukisi viestin ja peruisi Hyvä Terveys 27129644 ja Kodin Kuvalehden 27532688 tilaukseni jotka alkaisivat16 ja 17.3

Aivan turha jatkossa kaupata valheeseen perustuen lehti tilauksia " et varmasti saa tämän halvemmalla" kun jatkuvasti kuitenkin on edullisempi tarjous netissä.

  • ylös 67
  • alas 31
Pettynyt, entinen tilaaja

Olen aivan samaa mieltä, tilauksen lopettaminen on aivan liian vaikeaa! Sanomakaupassa lopettaminen onnistuu vain laskutuskauden loppuun, ei aikaisemmin. Lisäksi asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta ei löydy mistään. Todella huonoa asiakaspalvelua, että ainoa vaihtoehto päättää tilaus on roikkua puhelinjonossa ties kuinka kauan.

  • ylös 63
  • alas 25

Kiitos palautteestanne - välitän terveiset eteenpäin Sanoman asiakaspalveluvastaaville. Tällä erää meillä ei ole sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun, koska puhelimitse asiat saadaan hoidettua kerralla kuntoon. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-17 ja puhelu maksaa 8,8 snt/min. Numero on 020 331 010. Tilaukseen liittyviä asioita voi hoitaa myös osoitteessa Sanomakauppa.fi.

  • ylös 30
  • alas 80
Olihan vitsi

Kuinka sekaisin pitää olla, että yrittää ihan tosissaan irtisanoa tilausta keskustelupalstalla???? 

  • ylös 49
  • alas 109
Vierailija

Kolmas pettynyt. Tilausjakso päättyy 12.4. Yritin sanoa sen irti 11.4., mutta sellaista vaihtoehtoa ei sivuilla ollut. Tilaaminen on helppoa, irtisanominen ei.

Asiakas 247476047

  • ylös 61
  • alas 19
Vierailija

Minä olen nyt reilun viikon käynyt omilla sivuilla lopettamassa 27.4. päättyvää tilaustani, aina vain lukee, ettei tilausta voi perua nyt netissä. Milloinkahan sen sitten voi perua?

Tilaisin toisen lehden, en kylläkään jos tätä ei saa asiallisesti peruttua. Eihän noilla kirjautumistiedoilla tee mitään, jos asiat eivät niiden kautta hoidu.

  • ylös 61
  • alas 23
Kaislanen2

Kyllähän sen pitäisi ainakin saada itse peruttua helposti. Saitko peruutuksen tehtyä?

  • ylös 23
  • alas 23
Tuuli

Minäkin yritin tänään peruuttaa Kodin kuvalehden nettisivujen kautta, mutta jostain syystä se ei onnistunutkaan vaan tilaukseni on edelleen vuodeksi voimassa.

Onkohan tämä toiminta ihan kuluttajasuojalain mukaista? Sain laskun tänään 27.4 ja uusi jakso alkaa kuulemma jotänään. Eräpäivä laskulle 12.5. Seuraava lehti on kuulemma minulle jo lähetetty, vaikka se ilmestyy vasta 11.5.

Lähetin asiasta sähköpostiakin ja toivon että teette jotain. Edellisellä kerralla peruuttaessani lehden, sain lukuisia laskuja ja lopulta perintätoimiston uhkakirjeitä, vaikka toimin samoin kuin nyt. Lopulta laskua ei tarvinnut maksaa, koska toimin aivan oikein. Mielenkiinnolla odotan mitä nyt tapahtuu.

  • ylös 70
  • alas 25
Tuuli

Asiakaspalvelu on ruuhkainen ja maksullinen. On outoa, ettei nykyaikana voi kommunikoida kuin soittamalla. Kaikilla ei ole mahdollisuutta roikkua puhelimessa jonottamassa etenkään työaikana. Olen lähettänyt sähköpostia nyt kahteen eri osoitteeseen ja todella toivoisin että niihin vastattaisiin. Olisiko tätä kautta mahdollista saada tilaus peruutettu?

  • ylös 84
  • alas 24
Vierailija

Lehti on kyllä hyvä, mutta irtisanominen oli aikanaan niin hankalaa, että päätin ostaa lehden vastedes ainoastaan irtonumerona.

  • ylös 73
  • alas 27
Marjo

Kyllä sanomakaupan pitäisi jotenkin kehittää palveluitaan. Ei nykyaikana puhelin voi olla ainoa vaihtoehto tilauksen irtisanomiseen. Väkisinkin tulee mieleen, että asiakkaat tuskastuvat ja antavat asian olla, jolloin sanomakauppa voittaa, kun saa taas yhden puoli vuotta normaalihintaista tilausta väkipakolla tilaajalle, jolla ei käytännössä ole muuta mahdollisuutta kui perua tilaus sanomakaupassa voimassa olevan tilauskauden loppuun. Tällä tavoin asiakkaat saa pidettyä sen hetken, mutta ei tämä missään nimessa asiakasystävällistä ole. Itsehän olen tehnyt usein niin, että perun lehden heti sen ensimmäisen numeron ilmestyttyä. Nyt asia jotenkin jäi ja eipä se auta kuin soitella asiakaspalveluun, jos joku siellä joskus vastaisi... Ei näin. Tällainen asiakaspalvelu ei ole kenenkään etu ja eipä ihme, että ne lehtimyyjät ovat aikalailla vihattu ammattikunta...

  • ylös 102
  • alas 27
Vierailija

Olen myös yrittänyt varmistaa ettei määräaikainen tilaukseni jatku kestotilaukseksi. Mutta koska netin käyttö ja tilien avaus ja salasanojen viidakko ei minulta onnistu niin en pääse sitä tekemään en halua todellakaan maksaa liki kymppiä jonotusminuuteista joita tod näk tulee yhden vuosikerran verran. asiakasnumeroni on 267882470 ja tilausno 218518737 postinumero24260  ja toivon että tämä oli tässä.

  • ylös 64
  • alas 27
noita nokinenä

Mutta ettehän te vastaa vaan koko ajan ollaan puoli tuntia jonossa, kukas sen maksaa???

  • ylös 61
  • alas 27
hilkka.s

Tilasin tänään kodin kuvalehden tarjouksen,nyt pelkään kuinka saan peruttua jakson jälkeen,kun luin teidän kokemuksia,voi hitto nyt kaduttaa kun lankeaa tämmösiin houkutuksiin,toivottavasti saan peruttua,ilman kauheata rumbaa

  • ylös 52
  • alas 31
Parannettavaatässäkin

Minua taas kiinnostaisi tilata ko. lehti lahjaksi, mutta ilmeisesti se on mahdotonta, kun kaikki tilausmahdollisuudet mitä löydän, ovat toistaiseksi voimassa olevia. En kyllä tilaa varsinkaan lahjaksi mitään, minkä oikea aikaisesta lopettamisesta täytyy huolehtia.

  • ylös 66
  • alas 28

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat