Lotta Lehtikari menetti äitinsä ja siskonsa itsemurhalle: "Yritin turhaan saada Pipsaa hoitoon"

Näyttelijä Lotta Lehtikaria ja hänen Pekka-isäänsä yhdistävät rakkaus ja suru. He kertovat suhteestaan KK:n Perhekuvioita-sarjassa.Lue koko juttu

Lotta Lehtikari menetti äitinsä ja siskonsa itsemurhalle: "Yritin turhaan saada Pipsaa hoitoon"

Kommentit (5)

koodix

Tää Lotta lehtikari oli aivan mahtava Mimmi Kalliona kotikadussa. suretti kun hänen hahmonsa kuoli niin traagisesti sarjassa

• ylös 10
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eipä sitä koskaan toinen ihminen tiedä, mitä toinen ihminen sisällään pitää. Ei se näy päälle eikä loista lampun tavoin.

Vierailija

Olipa koskettavia kertomuksia elämästä. Kiitos heille, että uskaltavat tällaisista vaikeista asioista puhua.

margot-tia,a:äiti-/mummokin 68 v.

Kosketava tarina!Kaikilla meillä on ristimme,tai sairautemme. Loukaamatta artikelin henkilöitä.Moni asia voi muutta personaa,Jos ei käydä lääkärissä ja ei tutkita,miksi ihminen muttuu,mikä on? On helpompaa sanoa hän on Hullu!Eikös kilpisrauhasen liika toiminta,tai toisin päin,en muista?Muuta persoonaa ja käytös tapoja.Kuin Naishormoonit,kuukautiset.Ennenaikaiset meno paussit,matkalla vaihdevuossiin? Niitä on nuorillakin naisilla,ei yhdistetä ja jää hoitamattomana,valtavat persoona muutokset. Kenties joku lääkäriin ja aletaan pumpaa hänelle psyykelääkeitä koko elämäksi,aivanturhaan.Leimataan vain hulluksi.Jo kuoleet meneet sukupolvet samoin,kun ei ollut tietoa viellä alzmer tauti,eikä edellämainitsemani asiat.Alzmer  syystä tai toisesta voi esintyä nuoremillakin,ei yksistään vanhojen sairaus. Persoona voi lisäksi  muutua,ihminen tuskastuu, ahdistuu kun ei kuule.Kuulee lauseesta,sanan sieltä tältä ja itse kuulemasta,muodostaa puhujan puheen!Jonka näin ollen voi tulita väärin ja negatiivikseksi.Ymärtämättä itse ei kuule ja kanssa ihmiset eivät ymmärrä : Hän ei kuule. Joten persoona voi todella muutua yksitään kuulovikaisena ja helposti sanotaan:Hullu! Joten perään kuulutan kouluja,työpaikkoja,vanhus-työssä työtä tekeviä. Kuulo testit kaikille  2 vuoden välein.Itselläni ei olisi tänä päivänä kuulokojeita, olin 90 luku leikauksilla,saanut kuulon takaisin.Varkain hävisi,En tiennyt sitä itse! En tietäisi vielläkään asiasta,ellei  5 vuotta sitten kadulla kohtaamani henkilö koiran kanssa olisi  tullut vastaan ja en hänen puhe ymärtänyt oikein. Ilmoitti iloisena : huomenna on leikkaus. Kuulin huomenna on Veikaus.Itsekseni ajatelen mitä tuo puhuu,ymm.Kun henkilö havaitsi en ymärtänyt häne ilo,pääsee lonkka leikaus,jota oli kauan odotanut ja kertonut odotaa pääsyä.En ilonut hänen iloa.Takertui asia,Luojan kiitos! Elämäni laatuni parani,kun hakeuduin heti kuulotesteihin!  Sain molempiin korviini kuulokojeet ja ihmiset ympärilläni ovatkin puheensa mahtavia ymm.Hyvä etten nukukin kuulokojeiden kanssa.Mutta en ymmärrä ne ihmiset jotka nyt itse huomaan keskustelut, heidän väärin ymmärykset eivät pidä kuulokojeita.On kotina laatikossa,tai julistavat kuulen toisella korvalla.Ei.Havaitsen heidän puheet,valtavasti turhia riitoja kotinsa,tai naapuristonsa kanssa.Jotkut vain sanovat siitä on tullut hullu! Leimataan.Se on helpoa sanoa Hullu! En milään lailla tuomitse artikelia.En henkilöitä jotka oman tarinan toivat esille.Halusin yleisieti antaa Hulludelle vaihtoedot! Luki häiriöisenä en näe kirjotus virheitä.Suonette sen anteeksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat