Räppäri Mikael Gabriel: "Ellei äiti olisi antanut minua pois, olisin nyt kuollut"

Räppäri Mikael Gabriel: "Ellei äiti olisi antanut minua pois, olisin nyt kuollut"

Rapmuusikko Mikael Gabriel, 25, on julkaissut neljä levyä.­ Hän suunnittelee valloittavansa maailman, "koska se on mahdollista, universumille pitää vain asettaa haasteita".­

Kun räppäri Mikael Gabriel oli 14-vuotias, äiti pyysi sosiaaliviranomaisia ottamaan pojan huostaan. Vasta aikuisena Mikael ymmärsi, miksi.Lue koko juttu

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aidot ihmiset uskaltaa olla, juuri sitä mitä on. Ei kannata hävetä elämän koukeroita, koska ilman niitä tuskin olisi siinä, missä nyt on. Olen alkanut tykkäämään MG:sta. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja pitkää uraa.

4 lapsen äiti

Äidin rakkaus on niin suuri, että vaikeita ratkaisuja on joskus tehtävä. Huostaanotto vanhemman pyynnöstä / toiveesta on niin suuri rakkauden osoitus lastaan kohtaan, ettei sitä voi välttämättä toinen vanhempi ymmärtää.
Kiitos Mikael aivan loistavista sanoituksista. Olet erittäin hyvä esimerkki monelle nuorelle. ❤
Aurinkoista syksyä!

Suuresta rakkaudesta tyttärensä huostaanotettavaksi antanut äiti.

Vierailija

Mikael Gabrielista meni kyllä täysin maku kun selvisi, että hän käyttää huumeita. Samoin mediassa esittämänsä sivinistiset kommentit antoivat inhottavan kuvan.

Pirkkomarjatta

Olen itse 78-vuotias ja kokenut hyvin paljon hyviä ja huonoja asioita juuri nuoruudessani. Nyt palaan näihin kokemuksiin ja huomaan niiden olleen hyvin tärkeitä omalle kehitykselleni. Näinkin vanhana haluan antaa muille jotakin itsestäni, paremman elämän. Siihen Miklukin tähtää. Onnea vaan paljon tälle pyrkimykselle.

JS87

Niin, kyllähän se olisi sillä tavoin, että kun olisit riittävästi äidit antaneet poikiaan huostaan niin täälläkin puhuttaisiin venäjää äidinkielenä nykyään.
Että kai tämä MG mikä lie ymmärtää sen, minkä etuoikeuden hän on edes vena kko taustaisena saanut asuessan täällä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat