Kommentit (3)

maroulaki

Minun pappani kuoli 86 -vuotiaana onnellisena yöllä kahvia keittäessä. Hänellä oli tapana yölläkin herätessään keittää kahvit.

Hely.

Olen todellinen kahvikissa.Se ei tarkoita että joisin kahvia liikaa vaan sitä että nautin kahvihetkistä suunnattomasti! Olisin myös onnellinen jos joku tarjoaisi minulle kupillisen mustaa kahvia "lähtiäisiksi" edellyttäen tietenkin että pystyn nielemään.Olen aina huumaantunut kahvin tuoksusta.Lapsena ollessani maalla oli sekatavarakauppoja joissa jauhettiin asiakkaille kahvit pavuista.Vedin aina syvään kahvin tuoksua nenääni ja olisin ollut kaupassa vaikka kuinka kauan pelkän kahvin tuoksun takia.Myös mummuni jauhoi kahvin pavuista rännärillä.Kuului mukava ääni kun pavut pyörivät rännärissä.Kahvia ei koskaan jauhettu liikaa vaan juuri se määrä joka kulloinkin tarvittiin.Ilman ruokaa pärjäisin jonkin aikaa mutta kahvia täytyy olla aina reilusti varastossa!On se semmoinen nautinto.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei nimimerkki maroulaki, voi miten kaunis lähtö isoisälläsi!

Ja kiva kuulla, nimimerkki Hely., että nautit noin paljon kahvihetkistä! Se on varmasti oikein perisuomalainen piirre, niin paljon kahvia kuluu meillä täällä KK:n toimituksessakin. :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat