eläkkeellä

vuokralainen

Olen ollut jo 5v ,aina sattuu ja varsinkin kuulee,nyt mua on hymyilyttänyt ,Strömsöön kokin esille tuoma ruoka öljyt .Minä kerroin töissä että käytän rypsi ym öljyä,ei mitää kookos tai muita hintavia voi sitä valistus työtä kahvipöydässä ja tietenkin onhan ne kalliita ei kaikilla ole varaa,JOO ei mutta näköjään olin oikeassa kun olin lukennut että Oliivi ja muut ei ole suositeltavia paistamiseen.Kerran taas presitentin vaalien edellä kinattiin ,montako kautta Ahtisaari istu minä yhden muut ei varmaanka voi sitä ilmettä sä et tiedä.En kelvannut veikkaukseen osan porukan kanssa kun mulla ei sitä omaisuutta ole.Sitten vasta se repes kun erosin kirkosta olin niin monta kertaa laskennut miksi maksan kun en käy ,olen nyt sitten ateisti vai niin.Siinä oli että miksi pitää ostaa ja remontoida jos toinen teki.Yksi kertoi että hän on niin väsynnyt kun ei löytänyt paikkaa taulutv-lle yöhön meni.jaa jaa.Kenenkähän kanssa ne kinaa kehenkä itseään verrata kun kaikilla on niin hyvin.Tottakai oli välillä allapäin,yks laps sortui ,yksin nniitä eteenpäin vein isänsä ei kiinnostunut työstä vaikka oli työpaikkoja hyviä,ei vaan mun päähän sopinnut,ja ero tuli.Sitten nyt 3 kertaa mulle tultu sanoon säkö jouduit mökin myydä.Lupasin ilmoittaa lehdessä omalla nimellä kun oon myynnyt .Kirpparit on mun aarteet silloin kun tarvin ,niistä kerroin taas tuli löytö.Välillä kaipaan töihin mutta parempi heille kun oon kerran köyhä.Eläkkeellä tuun toimeen ilolla annan lapsen lapsille kun tarviivat,se ilo heiltä kun yllätän .Eivä kysy mutta nyt tiesin yhdellä edessä niin pahaa ja halusin auttaa rahallisesti se päivä muutti heidänn elämän ja juuri silloin yksi 100e toi ainakin avun ettei tarvinnut millä se päivä selvitään rahan kanssa.Minä oon köyhyyteen todella kasvannut jotain itelle saannut edes vaatimttoman mökin,siivooja

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat