Huono Äiti -bloggaaja Sari Helin: Äidin kuoleman jälkeen tajusin, etten pelkää mitään

Huono Äiti -bloggaaja Sari Helin: Äidin kuoleman jälkeen tajusin, etten pelkää mitään

Sari Helin, 47, antaa verkossa vertaistukea kaikille niille, jotka välillä tuntevat itsensä huonoiksi äideiksi. Siis melkein kaikille.

Suosikkibloggaaja Sari Helin jätti tv-uran ja rakensi Huono Äiti -blogistaan elämäntyön. "Vanhempieni haudalla tajusin, että elämä on lyhyt ja haluan tehdä juuri sitä, mikä minulle on tärkeää."Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Onko hän se joka tykkää että lapset kyllä voi pyydellä Joulupuu keräyksessä itselleen järkyttävän kalliita lahjoja? No, pyytää saa, mutta olisiko oikea vastaus ollut realistisempi: älä pyydä tuntemattomilta liikaa, voit jäädä ilman. On nimittäin tosi ärsyttävää jos varattoman perheen lapsi loukkaa mahdollista antajaehdokasta siten. Omillekaan lapsille ei anneta kalliita lahjoja. Keräys alkaa tuntua jo ikävältä ettei niitä lappuja enää katsokaan. Blokkaa sinä vaan ja tienaa, itse teen töitä ja elätän sillä Intian lapsiakin. Osaavat olla kiitollisia jokapäiväisestä ruoasta.

• ylös 21
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Buubuu

Melko tekopyhää sanoa että nollatoleranssi haukkumiseen !! itse olen nähnyt selkään puukottamista ja kiusaamista , yllä oleva kirjoituskin on aika omakehua täynnä .

• ylös 0
  • alas 18

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat