Testaa, millainen mummo olisit

millainen mummo olisit? tee testi

Tiesitkö, että sinustakin voisi tulla hyvä isoäiti? Tunnista oma mummotyyppisi tällä testillä, joka ei kysele vastaajan ikää eikä sukupuolta.Lue koko juttu

Testaa, millainen mummo olisit

Kommentit (13)

Minä olisin pullamummo,peruisin melkein kaiken lastenlapsieni tähden.....,paitsi etten peruisi ihan kaikkea,vaan ottaisin mukaan jos mahdollista.

• ylös 47
  • alas 20
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikuli

Puhdasverinen oppimummo. Allekirjoitan asian, sillä tuollainen mummu olen. 5 v en vielä lue Sinuhe egyptiläistä, pikku prinssiä ym vastaavaa kyllä

• ylös 11
  • alas 7
antsu 007

Pullamummo tuli tulokseksi ja kuvauksesta tunnistin todellakin itseni!
Tosin oma lapsenlapseni kutsuu minua mummaksi.
Kiitos Viima, että saan olla mummasi :-)

• ylös 10
  • alas 5
mummi

Olen mummi:) Lapsenlapseni ovat jo aikuisia, mutta vieläkin tavatessani muistelevat yhteisiä nukkumaanmenotuokioita (tietysti muitakin yhdessä tehtyjä jutskia). Iltasadut keksittiin yhdessä ja lopuksi mummi lauloi Nukkumatti-laulun :):)

• ylös 9
  • alas 10
kulttuuri-ja rokkimummo

ROKKIMUMMO ja ylpeä siitä,lapsenlapsilleni 1-18v olen kulttuurimummo. Vanhimman kanssa kieretty Euroopan metropolitkin mukaanlukien Kpiksen itsehallintoalue Kristiania-huumekaupunki,ihan vaan varoitukseksi.Museot,teatterit,sirkukset,baletit,konsertit käyty jo nuorempienkin kanssa. Toivottavasti kunto ja terveys kestää että kykenen nuoremmatkin,maaliskuussa 6.s,viemään ja kokemaan euroopan eläintarhat ym. kivat lapsille tarkoitetut paikat. Jäin 1v4kk leskeksi 43v avioliiton jälkeen ja lapsenlapset ovat se asia joka sai minut jälleen "tarttumaan" elämään.olen vielä tarpeellinen satujen lukija ja kertoja. Kiitos siitä !

Iloista Joulun odotsta kaikille !

t.kulttuuri-ja rokkimummo Joensuusta

• ylös 10
  • alas 8
Mummolaila

Pullamummo ja niin olenkin. Parasta on elämässä lapseni lapset,vaikka välillä on erimielisyyksiä:

seppo taalasmaa

en minä tiedä pitäisi maistaa se kyllä maistuisi hyvältä oon ennen maistanut lapsena sitä en kuitenkaan muista sitä makua mutta kyll pitää taas kokeilla pitkästä aikaa!

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat