Kommentit (4)

Jeesus on Vapahtaja kaikin tavoin

"Olin varma, että vala oli alkanut vaikuttaa", Jessica sanoo nyt.

Rituaalivalat ovat nigerialaisten seksityöläisten manipuloimisessa tavallisia. Ne aiheuttavat vahvan trauman, johon länsimainen terapia ei tunnu purevan."

Jeesus Kristus on vahvempi kuin mitkään pahuuden henkivallat!

Kannattaakin kääntyä sielunhoitajan puoleen, esim. papin tai muun luotettavan kristillisen toimijan puoleen - ja keskustella näistä asioista sekä pyytää, että Sinun puolestasi rukoillaan ja saat vapautua kaikista turhista peloistasi!

Pääkaupunkiseudulla ainakin on myös kansainvälisiä seurakuntia. Luterilainen kirkko herätysliikkeineen tai vapaista suuntauksista esim. Vapaakirkko - niin vaihtoehtojahan on paljon. Kannattaa kuitenkin aina varmistaa, että kyse on aidosta ja raittiista kristillisyydestä!

Jeesus lupaa meille myös tulevaisuuden ja toivon!

Jeesus on turvamuuri

Uskonnottomat terapeutit eivät oikein tahdo käsittää henkimaailmaan liittyviä asioita, jotka todellakin ovat todellisia, esim. riivaajahenget - mutta joita kristityn ei tietenkään tarvitse enää pelätä.

Kiroukset yms. ovat tietenkin suuremmaksi osaksi juuri pelolla manipulointia, mutta esim. woodooo -rituaaleissa kyllä pahat henget ja itse Saatanakin näyttäytyvät ja myös vaikuttavat näiden asioiden kanssa pelaaviin. Moni ei usko, mutta totta se on.

Jokainen, joita tällaiset asiat pelottavat, voi pyytää Jeesusta Kristusta turvakseen ja sitä, että Hän antaa rauhan ja poistaa pelot.

Rukoilen puolestasi

Ei ole tarkoitus mitään väkisin tapahtuvaa käännytystä harjoittaa, mutta Jeesusta Kristusta todellakin on hyvä rukoilla, jos pelkää.  Olen kuullut monen lähetystyöntekijänkin juuri kertovan, että pelkoja vastaan kamppailu on yleistä heidän työkentillään, kun siis kohtaavat kehittyvien maiden ihmisiä - ja nimenomaan yrittävät saada näitä ihmisiä vapautumaan peloistaan. Joku tulee uskoonkin; sen pitää aina olla ihmisen oma valinta -  mutta ainakin ahdistavaa pelkoa ruokkivat noituushommat ohjataan lopettamaan.

"Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti."

Kissanlapsi

Sydän huutaa ja itkee verta.Rukoilen että saat jäädä lapsinesi Suomeen.Olla ja eheyttää mielen kaikesta pahasta mitä elämässäsi on tapahtunut.Sinun ja lastesi paikka on täällä♡

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat