Kommentit (3)

Vierailija

Vuoropäiväkodissa ainut asia mikä kiinnostaa työntekijöitä on vuorolisät. Se siitä yhteen hiileen puhaltamisesta ja lasten parhaasta.

työmyyrä

Minun työpaikallani omistajat / esimieheni ovat pahimpia yhteishengen rikkojia. He ottavat kunnian ja kiitoksen kaikesta hyvästä ja työntekijät saavat kaiken negatiivisen palautteen. Olen jo pitempään miettinyt, mahtavatko he koskaan herätä itse tähän tilanteeseen. Tällä hetkellä olen taipuvainen uskomaan, että eivät.

Työpaikallani on monta muutakin asiaa, jotka nakertavat yhteishenkeä. Suuri syy kaikkeen on ylenmääräinen säästäminen, vaikka yritys on vakavarainen ja alueellamme vahva yritys. Ymmärrän kyllä, että yrittäjän täytyy miettiä mihin rahat käytetään ja mitä mikin maksaa, mutta mielestäni lähtökohta ei voi aina olla "halvin otetaan". Työntekijöiden on välillä hyvin hankala toimia, kun kädet on sidottu. Tämä kaikki nakertaa pahasti yhdessä tekemisen meininkiä.

Vierailija

Itse en ole tuollaista ilmiötä havainnut. Työskentelen pienessä media-alan firmassa. Pomot kannustavat ja työntekijöillä on hyvä meininki. Fiilis on, että meillä on yhteinen päämäärä ja kaikki antavat osansa. Ehkä asiaan vaikuttaa se, että etenemismahdollisuudet talon sisällä ovat aika vähäiset - kullakin on jo se tonttinsa, jota hoitaa, ja se siitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat