Kommentit (10)

H.M.

Ihmeellistä mihin Raisa on voinut niin kadota ettei edes ruumista löydy.Toivon sydämeni pohjasta,niinkuin moni muukin,että hänet löydettäisiin.Muistan hyvin kun luin lehdestä, keittiön pöydän vieressä aamukahvia juoden,että Raisa on kadonnut.Koen sen saman tunteen aina kun Raisan juttu nousee esiin.Se on koskettanut tosi syvältä vaikka en Raisaa tuntenutkaan.Kun kuljen Sammon Urheilulukion ohi,tulee aina Raisa mieleen.Lehdessä muistaakseni luki että Raisa kävi tuota koulua.Omaisilla on ollut tosi rankkaa.Voimia edelleen heille!

H.M.

Tuli mieleeni että Sääksjärvihän taitaa olla lähellä Multisiltaa,onkohan Sääksjärvestä etsitty? No,kyllä minua viisaammat ovat ottaneet tämänkin mahdollisuuden varmaan huomioon.

Mimmi

Luin Raisan katoamisesta lehdestä. Minä, tuolloin 18v. tyttö, olin Raisan kanssa samassa baarissa samana iltana. En muista häntä, siellä oli aina paljon ihmisiä. Raisan katoaminen on käynyt mielessä lukemattomia kertoja, nimipäivinä, casasta puhuttaessa jne. En pysty edes kuvittelemaan sitä omaisten surun ja ikävän määrää, koska minäkin tunnen todella paljon surua, enkä edes tuntenut Raisaa. Sinä, joka olet tästä vastuussa, kirjoita vanhemmille edes kirje, anna vanhemmille rauha. Anna Raisalle rauha.

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Juttu on tosiaan julkaistu 2013, ja iät ovat sen mukaan. Teimme päätöksen, että emme lähde näitä muuttamaan - juttu pysyy verkossa vuosia ja silloin laskutoimitukset olisivat joka tapauksessa vääriä. Siksi jutun lopussa on aina kerrottu, milloin se on tehty. Ellei mainintaa ole, juttu on julkaistu verkossa ihan tuoreeltaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat