Netin parhaat XL-vaatekaupat

Netin parhaat XL-vaatekaupat

Bloggaaja Elsa Heiko esitteli kevään muotia Kodin Kuvalehden numerossa 9/2015.

Netti on ison naisen aarreaitta, mitä tulee vaateostoksiin. Tässä viisi hyväksi todettua osoitetta.Lue koko juttu

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Junarosen nettikaupasta löytyy tällaiselle keski-ikää vasta lähestyvälle amatsoonille perusvaatetta arkeen ja miksei juhlaankin.

Vierailija

Entäs sitten kun ei todellakaan ole kiinnostunut "arkimekoista", mikä outo käsite, on jaloistakin tasaisen paksu eikä halua näyttää odottavalta äidiltä jossain ihme tunikassa?

Vierailija

Mikä ihmeen "arkimekko"? Suomen talvessa kertakaikkisen epäkäytännöllinen turhuus ja varsinkin XL-kokoiselle, kun saappaita ei tahdo kaveriksi löytyä. Missä on kivat tunikat, rennot jakut, hauskat t-paidat ja hyvät housut?

Jyväskyläläinen

Paras paikka löytää kivoja ja edullisia Nanson paitoja on Outlet Pihtiputaalla (Shellin takana). Hyviä tarjouksia aina, olen löytänyt sieltä jo vuosia arki- ja juhlakampetta 3XL:n naiselle.

Vierailija

Minä olen kokoa 48-50 ja käytän pääsääntöisesti farkkuja ja paitoja. Ostan vaatteeni Ulla Popkenilta(Saksa) tai Yoursilta (Englanti) Molemmissa on paljon erilaisia ja hyviä vaatteita joita voi kyllä suositella! Toimitus viikossa Suomeen :)

Vierailija

Olen XL-kokoa ja käytän suomalaisia Kaino-merkkisiä arkimekkoja ja tunikoita koko ajan. Villan ja puuvillan sekoitteesta tehdyt leggingsit pitävät jalat lämpiminä, ja niiden alle voi tosi kylmällä vielä pukea pitkät alushousut.

http://shop.kaino.fi/

Toinen suosikkiostospaikkani on https://www.masai.fi/ 

Molemmissa vaatteet ovat kyllä kirpaisevan kalliita, mutta laatu korvaa määrän. 

Mama-68

Mistä löytää vaatteita 160cm pitkä ja vähän pyöreä? Nämä xl koot näyttää teltalta tai äitiysvaatteelta, koska vatsaa minulla ei ole. Tavalliset vaatteet taas on minikokoisia,kinnaavat inhottavasti.
En ole enää vuosiin löytänyt kauniita t-paitoja tai pitkähihaisia, jotka istuisivat päälle.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat