Sivut

Kommentit (31)

Luthien

Luin tämän jutun aivan sattumalta ja haluan sanoa, että teet äärimmäisen tärkeää työtä näiden vauvojen kanssa. Olisipa samalla tavalla ollut kun olin itse tuollainen nyytti 1974 ja olin lastenkodissa odottamassa omia vanhempiani 4 kk ajan. Uskon nimittäin, että useampi asia omassa elämässäni olisi mennyt toisin, jos samat kädet olisivat hoitaneet ja pitäneet silloin lähellä. Kaikkea hyvää sinulle ja pienille ihmisisille, joita hoidat!!

Taru | Mutsi hoitaa

Voi itku! Tämä vaatii vahvaa ihmistä ja isoa sydäntä. Musta ei ikinä olisi luovuttamaan lasta eteenpäin. Menisin liian rikki.

Kiitos tästä jutusta. Ja kiitos tuolle perheelle <3

Vierailija

Itku tuli silmään tätä lukiessa. Niin tärkeää työtä teet. Itse haluaisin tehdä jotain yhtä tärkeää tässä maailmassa. Mutta samaan työhön kuin sinä, en pystyisi. Haluaisin nimittäin itse pelastaa kaikki nuo ihanat nöpönenät <3

dferera

hieno työtä.. mutta kuten jo jutussa oli että oman lapsen käsitys on jo muodostunut.. lapsen voi aina antaa pois jos ei ole toivottu sukupuoli. 

tässäkään ei ajatella yhtään miltä näistä omista lapsista tuntuu kun vaihtuu lapset kuin sukat. rahat on tärkeemmät vaikka arvokasta työtä tekeekin vauvan näkökulmasta

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

dferera, kyllähän lapsilla on usein kaikenlaisia hassuja käsityksiä esimerkiksi siitä, mitä äiti tai isä tekee työkseen tai mistä lapset tulevat. Jutussahan käy selvästi ilmi, että Mira keskusteli lapsensa kanssa tämän huomautuksen jälkeen ja erheellinen käsitys korjattiin. 

vyöh.terap.

Niinpä,se vaan on niin ,ettävauva kyllä tuntee oman äitinsä ja tietää myös   että vieras hoitaa ,hänelle jää jälki solumuistiin hylätyksi tulemisesta.Hyvä kuitenkin kun joku hoitaa hyvin.

Mammaliini

Voi pieniä varpusia <3 sydänkäpysiä.

Ihanaa että on olemassa ihmisiä jotka haluavat tarjota lämpimän ja rakastavan sylin ja huolenpidon siitä huolimatta että joutuu pienestä lapsesta luopumaan. Lähetän paljon enkeleitä ja rakkautta näille pienille lapsosille ja teille, jotka tarjoatte ensimmäisen kodin heille joilla sitä ei ole <3 

Nuppuliini

Ihana että sinulla riittää rakkautta näin paljon. Tämä on aina parempi vaihtoehto kuin lastenkoti. Älä välitä pahoista puheista tai kateellisista ihmisistä. Niitä löytyy aina jotka jaksavat negatiivisesti kommentoida. Jaksamista ja voimia, teet todella tärkeää työtä.

Vierailija

Rehellisesti sanottuna, aloin itkeä.

Olen itse antanut lapsen adoptioon, siksi tämä koskettikin. Teette tärkeää työtä ja tiedän, että adoptioon antamallani lapsella oli varmasti turvallinen ja hyvä olla se kaksi kuukautta sijaisperheessä.

Vierailija

Niin ne lapsensa luovuttaneetkin menevät. Niin rikki että on pakko rakentaa teräksinen ulkokuori. Niin rikki, että pahaolo kätketään päihteillä. Niin rikki, että kuolinvuoteella itketään ja ikävöidään viimeiseen henkäyksen asti sitä, josta joskus oli pakko luopua. Pelätään että lapsi ei koskaan saanut sitä mitä ansaitsi. Ne äidit joiden syli on tyhjä, on uudelleen rakennettuja ja koko rakennus lepää ikävän ja surun päällä.

MaaritHR

Valitettavasti kaikki vauvat ei ole vanhempien vapaaehtoisesti pois antamia. Joukossa on niitäkin, joita lastensuojelu huostaanottaa vastoin vanhempien tahtoa. Osa tapahtuu syystä, osa ilman riittävää syytä. Kyllä, vaikka sitä ei tahtoisi uskoa, niin näitä tapahtuu. Ja se jos mikä sattuu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi kovasti kiinnostamaan Tälläinen työ! Miten pääsisi tekemään tätä työtä?

Tehtävä on vaativa, eikä siihen tule ryhtyä hetken mielijohteesta. Luulisin että saat lisätietoja ottamalla yhteyttä Pelastakaa Lapset ry:een.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat