Enää minua ei loukata

daaria76

Päätin , etten enää halua ketään elämääni. En usko , että uskaltaisin sillä haava on niin syvä ja juontaa lapsuuteen asti. Luotin kuitenkin exääni kuin vuoreen ettei sellaista päivää tule että hän minut hylkäisi. Kukapa minusta oikeasti välittäisikään, aina tulee pettymys enkä muutoinkaan riitä, olen milloin mistäkin kohtaa ruma, lihava ja mitä kaikkea. Pieni lapsihan se minussa huutaa edelleen ja mieheni lähtö todisti vain sen etten oikeasti ole kelvollinen ja oikeassa siinä etten riitä enkä osaa. "En halua sua enää" oli ehkä kamalimmat sanat mitä ikinä olen kuullut.
Äitini on alkoholisti, isäni kontrolloiva hallitsija, kiristäjä ja pitänyt ohjat tiukasti käsissään niin että ongelmat eivät näy ulospäin. Minä ainoa lapsi , ruma, pullukka, läski. Äitini oli katkera tuttavien kauniista kaksisista; se tuli minullekin selväksi. Äitiä vahtasin, hoidin ja lopulta kuljin baareissa mukana 14 vuotiaana . Minua käytti hyväkseen kolmekymppiset miehet vanhempieni silmän alla ja vasta aikuisena tajusin kun oma tytär oli 14v , ettei osaltani kai mennyt ihan oikein. Enkö silloinkaan ollut suojelemisen arvoinen? En voisi kuvitella etten olisi Omaa tytärtäni suojellut ja antanut tuollaisen tapahtua. Minua on kiristämällä mitä ihmeellisimmillä keinpilla ohjattu isän haluamaan suuntaan. Olen toiminut heidän suhteensa hoitajana, välikappaleena; "puhu nyt sinä..." ja toisaalta asioita on niin paljon mistä ei ole puhuttu.
Nyt nelikymppisenä olen kaukana, teen työtä mitä haluan mutta niin rikkinäisenä ja voimattomana etten enää jaksa uskoa minkään muuttuvan ja alan taas uskoa etten ole kenenkään arvoinen. Ilman lapsiani en ehkä tätä kirjoittaisi. Liian pitkä loppumatka tällä tyylillä. Ehkä tulee vielä ilon päivä , eheytymisen päivä. Ehkä, nyt juuri en tiedä.

Kommentit (2)

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Kiitos kun kerroit tarinasi, daaria76. Kuulostaa siltä, että olet selvinnyt paljosta ja löytänyt voimia rakentaa elämäsi. Toivottavasti jaksat myös alkaa uskoa, että olet arvokas ja rakkauden arvoinen. Lämmin halaus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat