Ihanat rakkauden teot! Lukijat kertovat, miten puolisolle osoitetetaan rakkautta

KK:n lukijat paljastavat, millaiset rakkauden osoitukset lämmittävät arjessa. Vinkki: kupillinen kahvia toimii aina.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Onnellinen 48v uusiovaimo

Harrastan myös parisängyn toisen puoliskon etukäteislämmitystä omalla keholla. Sen lisäksi hän saa lämmittää kylmät sormensa reisieni välissä, vaikka se paleltaa minua. Ei inhota eikä tee tiukkaa, koska mies on rakastakin rakkaampi.

Nousen arkiaamuisin samaan aikaan kuin hän (saisin nukkua tunnin pitempään oman työni puolesta) mutta mielelläni laitan eväät, kahvit, voileivät, vesipullon yms. Suukotan matkaan ja toivotan hyvää ja turvallista työpäivää. Hän on sähkömies. Pitää olla tarkkana kytkennöissä.

Hän puolestaan tuo minulle vuoteeseen tarvittaesa migreeniin kohtaussärkylääkkeitä ja vesilasin, hieroo kipeitä hartioita. 

Olemme tunteneet hieman yli 5 vuotta ja osaamme arvostaa hyvää, toimivaa parisuhdetta.

Vierailija

Ihanaa lukea mitä kaikkea puolisot tekevätkään toisia huomioidakseen. On tärkeätä tehdä arjen keskellä pieniä huomionosoituksia toiselle ilman sen kummempia vastapalvelu odotuksia. Olin naimisissa n.20 vuotta ja puolisoni ei koskaan tehnyt mitään tuollaista. Olisi mukavaa saada joskus kokea tuollaista huomionosoitusta ja tietysti huomioida ja ilahduttaa toista myös arjen keskellä. Pitäkää huolta toisistanne hyvät ihmiset?

m&j

Mies avaa minulle auton ja kodin ovet, tuo kaupasta lempiherkkujani, sytyttää pimeällä lyhdyt odottaessaan minua töistä kotiin ja kuljettaa minut aamuin illoin bussipysäkin ja kodin välillä. Minä teen hänelle aamuisin aamiaisen ja tarjoilen sen sänkyyn, kokkailen hänen lempiherkkujaan ja välillä katson yhdessä hänen (pöhköja) lempiohjelmiaan televisiosta.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat