Kommentit (3)

Mimatsu

Jösses, että on itseensä tyytyväinen henkilö. Aivan erinomainen.
Kuule, kyllä meillä todella monilla muilla on myös rohkeutta kohdata ihmisiä arkielämässä. Itse asiassa siellä juuri me heitä kohtaamme: kadulla, kaupassa, työpaikalla, ratikkapysäkillä, koulussa, jumpassa ja vaikka postissa. 
Anna ihmisten olla rauhassa metrossa. Metromatka on monelle arjen ihmiselle se ainoa aika olla itsensä kanssa. Suot heille varmaan nr 15-20 minuuttia, kun saa ajatella omiaan tai jopa olla ihan ajattematta mitään, silmissä tyhjä katse pimeyteen. Ei se heistä/meistä tee yhtään huonompia ihmistä. 

Hyvässä seurassa

Ihana lukea tällaista! Juuri samalla tavalla itsekin koen olevani osa vähän laajempaa perhettä. Itseni hyväksymisen suhteen olen noita samoja askeleita ottanut ja pohdintoja tehnyt tässä aivan viimeisen vuoden aikana, 40 täytettyäni.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei Mimatsu, varmasti Leena antaakin toisten olla rauhassa, mutta on myös itse löytänyt rauhan. Hän kokee löytäneensä itsensä ja sanoo jutussa, että näkee myös muiden ainutlaatuisuuden.­ Siinä on paljon hyvää.

Nimimerkki Hyvässä seurassa: hienoa, että olet myös oppinut hyväksymään itseäsi. Joskus niin käy tosiaan vasta aikuisena, monien eri vaiheiden jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat