Kommentit (3)

Tuire

Harvinainen ongelma, useimmissa parisuhteissa tilanne on päinvastainen, mikäli minä tiedän. Nainen haluaa hellyyttä mutta mies on pelkkä panomies. Et voi muuttaa toista, vain itseäsi, joten hanki rakastajatar.

Neiti Nopea

Meillä on vähän tuota samaa! Minä lämpenen nopeasi ja saan helposti, joten haluaisin sellaisia vartin pikaisia settejä joka päivä. Mies taas on kuin höyryveturi, lämmittämisen jälkeen jaksaa ja jaksaa..
Tuloksena tästä seksiä on vain pari kolme kertaa viikossa, mutta toisaalta saan aina useamman orgasmin ja tunnen oloni täysin tyydytetyksi.
Meillä tämä on mennyt niin, että minä olen "sopeutunut" ja "tottunut". Enkä voi valittaa, edellä mainitsemistani syistä.

Joskus kuitenkin haaveilen nopeasti ja pikaisesta aamuseksistä, jonka jälkeen voisin lähteä korot kopisten töihin.. tai sitten nopeasta iltaseksistä, jonka jälkeen voisi vain nukahtaa.

Sopimalla asia kuntoon

Parisuhteessa seksi on se "liima", joka saa parisuhteen tuntumaan kokonaisvaltaiselta ja lisää läheisyyttä, sekä yhteenkuuluvuden tunnetta. Positiivista on, että voitte puhua tästä teidän välisistä erilaisista toiveista. Sekä, se että teillä seksiä parisuhteessa on. Voisiko ratkaisuna ajatella, että voisitte toteuttaa toistenne toiveet vuoroin? Näin molemmat saisivat mitä toivovat? Minusta kuulostaa ihanalta miehen ajatus, että seksin valmistaudutaan pitemmän kaavan mukaan. Siihen toki pitää myös olla aikaa ja mahdollisuus ilman häiriötekijöitä, joka arjen keskellä ei aina ole mahdollista varsinkaan lapsiperheissä. Joskus nopea seksi on parempi kuin ei seksiä ollenkaan. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat