30v ja yhtäkkiä yksinäinen

K

Muutin yli 10 vuotta sitten toiselle paikkakunnalle miehen perässä, ystävät jäivät tai muuttivat itsekin jonnekin kauemmas. Näen enää kahta ystävääni kerran kuussa, jos silloinkaan. Välimatkaa on liikaa ja toisella on lapsiperhearkea (ei pääse mihinkään tai halua lähteä) ja toinen aloitti juuri seurustelun (ei ole kiinnostunut seurastani enää). Huomasin olevani tylsä ja tylsistynyt. Minä kuuntelen ja vastaan, mutta se särmä puuttuu. Olen kotona lapsen kanssa ja kaikki elämä pyörii tämän mahtavan tytöntyllerön ympärillä, mutta se ei riitä elämän sisällöksi. Haluaisin ystävän, joka soittaa että nyt mennään sinne tai tänne, haen sut kohta, ole valmiina. Kukaan ei enää soita minulle, jos haluaa tehdä jotain kivaa tai edes jotain. Kukaan ei tule apuun, kun uppoan takaisin oman kuoreni sisään, josta vuosia taistelin irti ja pääsin. Olen näkymätön niille, jonka haluaisin näkevän minut. Mitä voin tehdä? Yritän koko ajan ystävystyä jonkun kanssa, mutta turhaan. Miksei kukaan enää ota minua sydänystäväksi, kuten silloin nuorena? Vika on ilmeisesti täysin minussa, miten muuttua taas näkyväksi?

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat