Kun posti ei kulje

Asteri

Torstai on näihin päiviin saakka ollut odotettu päivä, töistä tullessa on saanut syventyä uuteen Kodin Kuvalehden numeroon. Nykyisin lehti tulee jos tulee, ehkä päiviä myöhässä ja pari kertaa on jäänyt tulemattakin. Posti kulkee näköjään joka toinen päivä, eilen ei tullut mitään, tänään pari laskua, ei edelleenkään Kodin Kuvalehteä. En asu edes missään syrjäseudulla.
Lehti on kestotilaajalle aika arvokas, siihen hintaan sen toivoisi tulevan ajallaan. Ei ole Kodin Kuvalehdenkään edun mukaista että tilaajat närkästyvät. Postin omilla sivuilla infotaan näin:

Monien aikakauslehtien jakelupäivät painottuvat loppuviikkoon, koska viikonloppuna halutaan rentoutua muun muassa aikakauslehtien parissa, ja silloin tehdään myös suuri osa ostopäätöksistä. Laskujen osalta jakelupäivän tarkkuus muutaman päivän sisällä on useimmille postinsaajille riittävä.
Kulpin mukaan uudistus täyttää postilain edellytykset. Postilain mukaan yleispalveluun kuuluvat kirjeet on jaettava siten, että lähetyksistä vähintään 95 prosenttia on perillä viimeistään jättöpäivästä lukien toisena arkipäivänä ja vähintään 98 prosenttia viimeistään kolmantena arkipäivänä.

Eipä pidä paikkaansa tämä lausuma.

Kommentit (7)

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei nimimerkki Asten, pahoittelemme kovasti täältä toimituksen puolesta, että KK:n tämän viikon numero ei ole tullut ajoissa torstaina sinulle. Tällä viikolla lehden tuotanto-ongelmien vuoksi osa tilaajista sai lehden päivää myöhässä eli tänään perjantaina. Jos lehti ei jostain syystä ole tänään tullut, ilmoita siitä meille, kiitos! Silloin vika on postin kulussa. On todella valitettavaa, jos olet joutunut useammankin kerran pettymään lehden saapumiseen myöhässä. Välitän terveisesi eteenpäin ja asiaa pyritään kaikin mahdollisin tavoin parantamaan.

Marimuori

Samaa mieltä!! Kodin Kuvalehti on tosi odotettu lehti; tyttärenikin odottaa sitä yhtä paljon kuin minä. Tällä viikolla ensimmäistä kertaa lehti ei tullut torstaina niinkuin piti, ei perjantainakaan... Erityisesti nyt odotin lehteä, koska vihdoinkin minulla olisi aikaa lukea se heti, koska jäin eläkkeelle elokuun alusta. Miksi ihmeessä posti ei hoida sille annettua tehtävää? Eikö valtion omistuksessa oleva laitos ole velvollinen palvelemaan toimintansa maksajia sovittujen sääntöjen mukaan? Leikatkoon muut ruohot ja jakakoon lääkkeet, mutta hoitakoon posti oman leiviskänsä eli POSTINJAKELUN niinkuin se on sen ennen tehnyt, mrrr!

Pettynyt asiakkaanne

Tänään on jo maanantai 15.8. eikä lehteä nro 16 ole vieläkään saapunut. Yritin soittaa teille asiakaspalveluun, mutta en halunnut viipyä maksullisessa puhelinjonossa minuuttikaupalla, sillä olenhan tämän kaipaamani lehden jo maksanut.
Eikö teihin voi olla yhteydessä sähköpostitse?? Onhan aika kohtuutonta asiakkaan kannalta, että hän joutuu maksamaan vielä reklamaatiosta, johon ei itse ole syypää!!

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei, pahoittelen kovasti toimituksen puolesta, että lehden toimitus on viivästynyt. Viime viikon numeron kerrottiin tuotanto-ongelmien vuoksi tulevan päivää myöhässä osalle lukijoista, mutta selvästikään se ei ole tullut kaikille vielä silloinkaan.

Jos olet tilaaja etkä ole saanut vielä viime viikon numeroa, voitko ystävällisesti lähettää minulle asiakasnumerosi (löytyy laskusta tai lehden osoitekentästä), nimesi ja postiosoitteesi osoitteeseen arja.kuittinen@sanoma.com. Välitän tiedon eteenpäin asiakaspalveluun ja toimitamme puuttuvan lehden postitse.

Asiakaspalveluamme ei valitettavasti tavoita sähköpostitse, mutta tilaukseen liittyviä asioita voi hoitaa myös verkossa osoitteessa Sanomakauppa.fi tai soittamalla Sanomien asiakaspalveluun, p. 020 331 010 (puhelun hinta 8,8 snt/min). Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-17.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat