Piikittelijä peittää huonommuuden tunteitaan ivaamalla muita

Piikittelijä peittää huonommuuden tunteitaan ivaamalla muita

Mitä paremmin muilla sujuu, sitä ikävämpiä piikittelijän kommentit ovat.

Piikittelyn takana voi olla häpeää, kateutta tai vain opittu puhetapa. Joskus ainoa keino suojata itseään piikittelijältä on välttää hänen seuraansa.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Omanaviomieheni on rankka piikittelijä/kuitailija.Olen pitkään sietänyt sitä mutta nyt on tultu sen suhteen pisteeseen että olen lähes allerginen piikitelylle/kuitailulle.Olen niin lopen väsynyt koko paskaan.

Aina ei vaan jaksa

Höpö höpö. Joskus se piikittelijä sattuu vain olemaan keskivertoa huomattavasti älykkäämpi, ja on yksinkertaisesti kyllästynyt siihen, miten tyhmiä suurin osa ympärillä olevista ihmisistä on. Ja sitä ylenpalttista tyhmyyttä, jota mediakin omalta osaltaan lietsoo tauotta, tuntuu nykymaailmassa ikävä kyllä riittävän. Se myös lisääntyy koko ajan, koska joukossa se tunnetusti tiivistyy ja kuten sanottu, media tuntuu oikein urakalla sitä lietsovan, vaikka luulisi ja ennen kaikkea toivoisi päinvastaista. Joten tällöin piikittely toimii yksinkertaisesti joko suojausmekanismina tai oman turhautumisen purkautumiskeinona. On se sitten oikein tai ei, mutta ihmisiä mekin vain olemme ja kaipaamme niin kovasti kaltaistemme seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sanon kuten joku tuossa jo edellä, että höpöhöpö. Oletteko koskaan kuulleet esimerkiksi englantilaisesta huumorista? Tai ylipäätään huumorista :D

Fakta mikä fakta

Höpö höpö! Alinomaa muita piikittelevä ihminen on sosiaalisesti lahjaton eli selkokielellä ilmaistuna halvatun tyhmä muiden ihmisten seurassa. Sen nyt tietävät kaikki. Turha yrittää keksiä tekosyitä sellaiselle käytökselle.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat