Nuori mies on koukussa vanhoihin astioihin: ”Välillä olen vitsailun kohde”

Miikka Jaala on 36-vuotias avainasiakaspäällikkö Espoosta. Vanhojen astioiden lisäksi hän kerää vanhoja rahoja sekä harrastaa valokuvausta. Miikan suosikki on Arabian Emilia, jota hänellä on täysi sarja ja yli 70 osaa.

Yli 800 Arabian astiaa ja vintage-esinettä omistava Miikka Jaala virkistyy, kun saa katsella kokoelmiaan.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Jupsteeri

Mielestäni on mukava kuulla että joku toinenkin kerää astioita tai jotain muuta. Kerään itse Arabian, Kupittaan ja Studio Keramoksen ihmis- ja eläinfiguureja. Olen kerännyt 25 vuotiaasta lähtien.

Vähän silti ihmettelen

Itse en kyllä tituleeraisi 36-vuotiasta ihmistä "nuoreksi mieheksi" - enkä ehkä enää kolmikymppiseksikään, koska jo lähempänä neljättä kymmenettä ikävuottaan. Toisin sanoen jutun mieshän on pikemminkin keski-ikäinen kuin nuori!

Toisaalta "keski-iällä" ei ole ollut enää pitkään aikaan  mitään tekemistä sen kanssa, kuinka pitkään ihmiset todellisuudessa elävät ja "vanhuuskin" alkaa nykyään kuulemma vasta joskus 85-vuotiaana, joten...

Helene

Aika selvää ettei 800 esinettä kerätä vuodessa eikä kahdessa, kivasti tartuit epäolennaiseen, minusta Miikka on nuorimies, toki itse olen mummi.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat