Nuori mies on koukussa vanhoihin astioihin: ”Välillä olen vitsailun kohde”

klo 10:31 | 27.7.2018
Yli 800 Arabian astiaa ja vintage-esinettä omistava Miikka Jaala virkistyy, kun saa katsella kokoelmiaan.Lue koko juttu
Yli 800 Arabian astiaa ja vintage-esinettä omistava Miikka Jaala virkistyy, kun saa katsella kokoelmiaan.Lue koko juttu
Ladataan...
Mielestäni on mukava kuulla että joku toinenkin kerää astioita tai jotain muuta. Kerään itse Arabian, Kupittaan ja Studio Keramoksen ihmis- ja eläinfiguureja. Olen kerännyt 25 vuotiaasta lähtien.
Itse en kyllä tituleeraisi 36-vuotiasta ihmistä "nuoreksi mieheksi" - enkä ehkä enää kolmikymppiseksikään, koska jo lähempänä neljättä kymmenettä ikävuottaan. Toisin sanoen jutun mieshän on pikemminkin keski-ikäinen kuin nuori!
Toisaalta "keski-iällä" ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään tekemistä sen kanssa, kuinka pitkään ihmiset todellisuudessa elävät ja "vanhuuskin" alkaa nykyään kuulemma vasta joskus 85-vuotiaana, joten...
Ei huono harrastus, pahempi olis pelata biljardia, juoda kaljaa ja käydä tupakalla ;)
Aika selvää ettei 800 esinettä kerätä vuodessa eikä kahdessa, kivasti tartuit epäolennaiseen, minusta Miikka on nuorimies, toki itse olen mummi.