Rakkaus kuljetti italialaisen Serena Boan pikkuruiseen kylään Pohjanmaalle

"Toivottavasti lasteni ei tarvitse aikanaan kokeilla kaikkea samalla tavalla kuin minun piti", sanoo Serena Boa.

Kaupunkilaistyttö Venetsian läheltä järkyttyi, kun hän näki ensimmäistä kertaa uuden kotinsa: 300 asukkaan eteläpohjalaiskylän.Lue koko juttu

Rakkaus kuljetti italialaisen Serena Boan pikkuruiseen kylään Pohjanmaalle

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hei Arja,

Saisimmeko viimein tuon jatkojutun Boan perheestä, josta jo vihjasit?

Vierailija

9.3.2021 näin tv7 ohjelmassa onnellisina ja kauniina yhdessä. Arton voimallista lähetyspuhetta englanniksi Ugandassa ulkona kansan keskellä, lavalla, tulkkasi paikall.kielelle afrikalainen.

Väärää ekumenia turmelee Jumal...

Miksi uskovaiset ovat enemmän orjan, kuin vapaan näköisiä ???
Kaiken maailman killuttimia ja lävistyksiä ja meikkiä, niin ettei omaa iho näy .???
Sitten puhutte että olette vapaita?
Mihin vapaita ? harjoittamaan Iisebelin syntiä joka on vanhan ja uuden Testamentin synti, jota Jumala vihaa !!! Meikki ON , Haureuden synnin esiaste ja veljet Siunaa sen synnin, kun itsekin ovat eksyneet hengelliseen haureuteen, joka hyväksyy, vaikka mitä ! ???
TV 7 julistajat ovat jotkin eronneet uskovista puolisoistaan ja menneet uuteenjaureelliseen liittoon, ja näin opettavat vääryyttä .
Sillä ketä palvelemaan ihminen antautuu tai kuulemaan, sen oma hän on.
Te eksytätte ihmisiä väärään vapauteen ja väärään Rauhaan
Iisebelin söivät koirat, sen jälkeen kun hän oli haureellisesti kaunistanut itsensä Kuninkaan vierailua varten.
Ilmestyskirja varoittaa niistä naisista seurakuntia .
" Se minulla on Sinua vastaan, että hyväksyt tuota nausra Iisebeliä, joka johdattaa minun kansaani harjoittamaan haureutta!"
"Se lauloitte ja soititte kauniisti, mutta lauloitteko ja soititte kauniisti ?" Kysyy Jumaka.
On suuri ero hengellisyydellä ja sielullisuudella.
"Pyhä Henki on Rauhan Rakkauden ja Raittiuden Henki ! " Hännei laita ihmistä ryömimään röhkimään, sihisemään, vaan valhehenki, joka oli jo Mooseksen ajan väärissä prifeetiissa , he näyttivät oikeilta mutta eivät olleet. Heidän hedelmostään heidät tunnetaan .
Nainen, joka on Jumalan luomasta puhtaudesta irvikuva meikattuna ja värjättynä, korostaa maailman henkeä, ei Kristusta Jeesusta.
Jos ostat kalliin taulun ja korjailet sitä itse, niin että Rembrant kääntyy haudassa, vielä hölmömpää on sanoa olevansa vapaa ja silti niin meikattu ettei silmät kunnolla aukea ja huulet kirkuu kilometrin päähän , se on maailman henkeä ja maailman Henki on haureutta .
Ei , et ole vapaa, olet siteissä vielä.Sinun puheita ei voi ottaa täydestä. Minä tiedän mistä puhun ! JA VELJET TIETÄÄ, MUTTA ETTE TAHDO TEHDÄ PARANNUKSEN SOVELIAITA HEDELMIÄ.
Taivastie on edelleen kaita, sinne ei vaan sovellu maailman Henki. Moni tulee pettymään, kun kuulee sanat " menkää pois .."
Koska eivät olleet totuudelle kuuliaisia ja eksyttävät mpnia väärään rauhaan.
Muistakaa ihmeitä voi tapahtua Jeesuksen nimessä ja sitä nimeä voidaan käyttää väärin.
Kaikki mikä liukenee kasteveteen on meissä liikaa ja syntiä. Vaatteet pysyy päällä mutta meikit leviää.
Ku Jeesus on oikeesti ensimmäinen tuokin haureellinen tapa väistyy.
Sillä me emme ole maailmasta vaikka elämme maailmassa emme noudata maailman tapoja.
Iisebel koristi silmiään ja huuliaan haureellisesti rakastajainsa tähden . Se on maailman tie ei kuulu uskovalle!
" sydämestä lähtevät haureuden ja viettelyksen synnit ja meikki kuuluu niihin "

"

Tämä on lopunajan vitsaus seurakunnissa ja luopumuksen Hengen tuoma. Sen saman paholaisen joka viettele Eevan paratiisissa.
Me olemme uloskutsutut maailmasta, emme elämään maailman hengessä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat