Lukijan kirje: Miksen enää kelpaa?

Miksei kukaan enää ota minua sydänystäväksi, kuten nuorena? Vika on ilmeisesti täysin minussa. Miten muuttua taas näkyväksi?Lue koko juttu

Kommentit (3)

ninna

minulla täysin sama tilanne ystäviä ei ole ja olen ujo.netin kautta löytyy ilmoituksia mutta sitten pitäisi heti tasvasta eikä jatkaa vain viestittelyä.se ei kestä.itsesääliin älä vaivu se ei auta.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei Ninna, kiitos kun kirjoitit ja rohkaisit viestin lähettäjää. Voisikohan vapaaehtoistyö jossain olla yksi sellainen tapa, jonka kautta voisit löytää ystäviä? On paljon sellaisia ihmisiä, jotka arvostaisivat kovasti esimerkiksi vapaaehtoistyöntekijää seurakseen, nuoria ja vanhoja. Joskus myös harrastuksista löytyy ystäviä tai vaikka ei ihan läheiseksi tulevia, kuitenkin kivaa seuraa. Hyvää jatkoa sinulle, koskaan ei tiedä, mitä elämässä vielä tapahtuu!

Soo

Kukaan ei tule kotoa hakemaan, joten tyttö mukaan ja liikkeelle. Ystävyys vaatii aikaa ja tutustumista, tosi ystävyyttä on harvassa, mutta ehkä tarkoitatkin etsiväsi kavereita? Minun asteikossani ylimpänä ovat ystävät -heitä ei kenelläkään voi olla monta- kaverit -heitä voi olla paljonkin- ja tutut, he joita moikataan ja tavataan sattumalta. Kavereita löytyy kun lähdet liikkeelle, osallistut ja ole kiinnostunut muista mutta et takerru.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat